Ålo Posted November 3, 2003 Share Posted November 3, 2003 När jag ska öppna en ny sida, så får jag varje gång ett felmedd. att det är något scriptfel och att jag ska felsöka!! Hur åtgärdar man ett sådant fel?? [inlägget ändrat 2003-11-03 21:42:55 av Ålo] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Max12 Posted November 3, 2003 Share Posted November 3, 2003 Kolla IE > verktyg > internet alternativ > avancerat. Visa meddelanden om alla skriptfel. Skall vara avbockad . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ålo Posted November 3, 2003 Author Share Posted November 3, 2003 Tack för ditt svar! Men felet består. I felrutan står det: Ett fel har uppstått under körning. Rad: Ett nr, tex 61 Fel:Ett objekt förväntas Sedan så får jag frågan om jag skall felsöka och det är där som det står att det handlar om scriptfel. Hur åtgärdar man det? [inlägget ändrat 2003-11-03 22:22:13 av Ålo] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Max12 Posted November 3, 2003 Share Posted November 3, 2003 Har inte hittat någon annan lösning än. http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;sv;730028 Prova att återställa standardvärden. (internetalternativ > avanserat) Har haft samma fel en gång i tiden. Kanske någon annan i forumet kan hjälpa dig . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ålo Posted November 3, 2003 Author Share Posted November 3, 2003 Tipset att återställa standardvärden hjälpte! Tack!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.