Just nu i M3-nätverket
Jump to content

word

Guest idgadmin

Recommended Posts

Guest idgadmin

Hjälp, jag har gjort bort mig rejält. Jag hade skrivit större delen av en hemtenta hemma och sparat på hårddisken. Den sista frågan skrev jag på skolan och skickade den till min mail. Väl hemma igen öppnade jag mailet och tänkte lägga in det i dokumentet som jag hade på min hårddisk. När jag gjorde detta så försvann allt det jag tidigare skrivit och det enda jag nu har är den frågan som jag besvarade på skolan. Finns det någon möjlighet att få tillbaka det andra som jag skrivit. Mycket tacksam för hjälp!

Amos Bronson Alcott

Hej

Det skulle i så fall vara om du INTE har SPARAT dokumentet ÄNNU. I så fall kan du välja "Redigera-Ångra(någonting). Men så väl är det väl inte.

Jag gissar att det var ett Word-dokument som du hade hemma och att du sedan råkade klistra in mail-texten så att ursprungstexten försvann.

Om du då har SPARAT dokumentet i det skicket, så kan åtminstone inte jag komma på någon lösning.

Tyvärr.

Hej, lite sent att svara, men gör det ändå. Har för mig att det sparas en kopia i någon temp mapp med ~tecknet före men om det är doc som avslut vet jag inte, Prov med sök och ~ om det går.

Hoppas du lyckas o ställ in att en kopia sparas varje minut. Efter att just som du losat ett viktigt brev ställde jag in det så.

JABS

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...