Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Outlook Express SKICKAT


Gits

Rekommendera Poster

Tack för välkomsthälsningen! Det skulle annars varit roligt att stanna tills problemet var löst, men min hustru vill inte stanna bara för den skull. Det verkar som om kvinnor inte har någon känsla för datorproblem. Men OK, vi har hållit ihopa i 53 år, så nu kan jag inte ändra på henne.

Å andra sidan hoppas jag nästan få ett annat intressant datorproblem i Sverige och därmed få anledning till att ta upp kontakten igen med Dig. Än en gång tack.

Många varma hälsningar

Stig

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Jag har varit tyst en lång tid och måste förklara varför. Jag har inte lyckats lösa mitt problem, mest p g a tidsbrist. Jag har sålt lägenheten i Spanien och beslutat mig för att flytta hem redan om några dagar. Hemma i Sverige har jag en dator som inte har det problemet som jag har här.

Tack för all vänlighet att vilja hjälpa mig. Många varma hälsningar/

Stig

 

Många hälsningar

Stig

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Jag har varit tyst en lång tid och måste förklara varför. Jag har inte lyckats lösa mitt problem, mest p g a tidsbrist. Jag har sålt lägenheten i Spanien och beslutat mig för att flytta hem redan om några dagar. Hemma i Sverige har jag en dator som inte har det problemet som jag har här.

Tack för all vänlighet att vilja hjälpa mig. Många varma hälsningar/

Stig

 

Många hälsningar

Stig

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...