Guest idgadmin Posted October 18, 2003 Share Posted October 18, 2003 I detta program finns ett Reg Cleaner-program som verkar vara bra. Dom gröna nycklarna (en grön rund prick) skall det ju inte vara någon fara att ta bort men kan man lita på det? Supervisor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest idgadmin Posted October 18, 2003 Share Posted October 18, 2003 HEJ Jag litar på programmet till 100%. Om du skulle råka radera någon nyckel av misstag så skapar programmet automatiskt en säkerhetskopia så att du enkelt kan återställa dina raderade nycklar. -- Your World Your Rulez -- [inlägget ändrat 2003-10-18 14:32:19 av --LEGOan--] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest idgadmin Posted October 19, 2003 Share Posted October 19, 2003 Tack för det svaret. Kan du tala om hur jag gör då, för att återskappa en raderad nyckel? Supervisor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest idgadmin Posted October 19, 2003 Share Posted October 19, 2003 HEJ Gå in i registerhanteraren. Där inne ska du klicka på "Verktyg--> Visa Backuper". Markera sedan det du vill ha tillbaka och klicka sedan på "Återlagra" eller "Användaråterställn" för att åtesrtälla en nyckel var för sig. Lycka Till! -- Your World Your Rulez -- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest idgadmin Posted October 20, 2003 Share Posted October 20, 2003 Jag var innne på den linjen också. Tack för svaret. Supervisor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.