Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Hotmail


-Froggy-

Rekommendera Poster

 

Hej!

När jag går in på hotmail.com så får jag inte upp den vanliga blåa sidan utan något som liknar en dialogruta där den vill att jag ska skria in lösenord och användarnamn. Om jag gör det kommer jag till ett öppet nytt brev på den vanliga hotmail sidan. För en kompis till mig har det hänt en gång men inte mer och för en tredje inte alls. Vads kan detta bero på? Bör jag vara ororlig?

Froggy

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

HEJ

 

MSN och Hotmail har väldigt hög säkerhet så jag tror inte att du behöver oroa dig för något. Jag använder inte hotmail så mycket men det kan hända att dom har bytt inloggningsskärm för att förbättra säkerheten.

 

Jag var nyss in en runda på "Hotmail.com" och på den sida jag får upp står det ".NET Passport-inloggning". Där ska man skriva in sin E-post och lösenord.

 

Om du menade den rutan så kan jag medela dig att det inte är någon fara.

 

Om du undrar något så kan du återkomma...

 

-- Your World Your Rulez --

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror inte det är något just...möjligen att dom har uppdaterat sidan eller något. Jag hade likadant som du beskriver..men endast om jag följde länken som jag hade lagt i Favoriter.

Så jag tog bort den och skrev adressen istället i webbläsaren och la till den i Favoriter igen.

 

* The Future Is Here! *

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...