Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Växlande url


örgryte

Rekommendera Poster

Hej! jag undrar om det finns något program som automatiskt byter url efter ett visst antal sekunder, skulle vara tacksam för svar snarast.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det beror på hur du menar..

Det finns ett väldigt irriterande program som heter Lop som gör ungefär så..

 

Och är det det, så krävs en del manuellt arbete för att få bort det, om inte Spybot eller Ad-Aware tar det numera.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill att den skall byta url typ var 30 sekund, går det,det går annrs bra med längre tid men helst inte för långt?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmmm...var inte säker på hur du menade.

Det jag menade är en irriterande "tjänst" som installeras, och som man inte alls vill ha.

 

Så tyvärr kan jag inte svara på om det finns något program där man själv kan styra över det...sorry.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

Tja.

 

Vad menar du med "automatiskt byter url" ? Menar du att du vill att Explorer slumpvis ska byta URL-sidan du är på till en annan ?

 

Om du förklarar lite närmare vad du menar så kanske nån kan hjälpa dig.

 

Proud owner and founder of http://www.distansdata.nu

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

Jag känner inte till nåt sånt program. Du har inte sagt syftet med det programmet ?

 

Den enda anledningen jag kan komma på att nån vill ha ett sånt program är att försöka fuska med ett sånt där "Paid to Surf-program" ?

 

Om det är det så kan jag tala om att dom programmen har rätt bra koll på fusk så det är nog lönlöst att ens försöka, och dom eventuella pengar du har tjänat in behåller dom när fusket upptäcks.

 

Proud owner and founder of http://www.distansdata.nu

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...