Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Lägg till/ Ta bort


Gäst idgadmin

Rekommendera Poster

Gäst idgadmin

Jag istallerade moto racer 3 men av någon anledning så slutfördes inte istallionen. Så jag avvistalerade spelet som jag trodde att jag hade lyckats men program på kontroll panelen. gick inte så jag tog bort mappen. Nu när jag försöker istallera spelet så börjar den söka igenom datan sen så frågar den om jag vill ta bort filerna alså när jag istallerar spelet. Den finns kvar i Lägg till/ Ta bort försöker ta bort den men går ej blir likadant. Har laddar ner program som tar bort filer som inte behövs funkar ej. har gjort en systemåterställning till en dag innan. men även då funkar det inte.

 

Vad ska jag göra. Ni kanske vet nåt riktigt bra program som tar bort onödiga filer så hjälp mig?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

HEJ

 

Prova med att ladda hem programmet RegSupreme. Det rensar datorn från en massa onödiga filer. Om det inte skulle hjälpa så kan du återkomma...

 

http://www.jv16.org

 

--Utan En Dator Vid Vår Sida Skulle Vi Få Lida--

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

HEJ

 

Jag kom på att RegSupreme bara rensar registret och inte tar bort något från Lägg till/Ta bort listan. För att ta bort "Moto Racer 3" från listan så ska du göra följande.

 

Klicka på "Start Menyn--> Kör". Skriv där "regedit". Leta nu upp följande nycklar:

 

HKEY_LOCAL_MACHINE - SOFTWARE - Microsoft - Windows - CurrentVersion - Uninstall

 

Nu bör du kunna se ett antal undernycklar. Varje nyckel står för ett program. För att se vilka program som döljer sig bakom nycklarna så ska du öppna nycklarna. Nu bör du se två värden "DisplayName" och "UninstallString". "DisplayName" är det som visas i Lägg till/Ta bort listan och "UninstallString" används för att avinstallera programmet. Om du vill ta bort programmet från Lägg till/Ta bort listan så ska du ta bort "DisplayName". I ditt fall så kan du ta bort hela mappen eftersom du ändå ska instrallera om det...

 

PS. Innan du gör register ändringen så ska du köra "RegSupreme". Kom också ihåg att vara försiktig när du pillar i registret. Jag tar inget ansvar för förlorad data eller något liknande DS.

 

--Utan En Dator Vid Vår Sida Skulle Vi Få Lida--

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...