Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Registrering

Ess

Recommended Posts

Hej! Kan nån tala om exakt hur man går tillväga för att registrera sig här? Trodde jag hade gjort det, men det gäller visst bara idg och inte PC för alla/PC support :-S

Ville kunna ge betyg, men det kan jag ej utan att vara registrerad

Tack på förhand

/S

"Bättre att fråga och vara dum i nån minut än att vara tyst och vara dum resten av livet"

Clever u! ;-D

Om du läser det jag skrivit, så ser du att det var precis det jag också trodde

Kan ju logga in och skriva frågor/svar, men inte ge betyg

/S

"...och ur kaos talade en röst till mig och sade: Le och var glad, ty det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre."

Hej!

Om du tittar på den ljusblå raden ovanför mitt inlägg (ett exempel bara)

så skall det finnas vita rutor under där står det poäng, tryck där så ska du se att du kan ge poäng/betyg.

Lycka till: malou

[inlägget ändrat 2003-10-01 21:35:53 av malou jansson]

Hej Malou!

Tro mig, jag har testat. Detta är svaret jag får: Ni är medlem på idg, men ej i pcsupport.

komplettera uppgifter för att få tjänsten klicka här.

När jag klickar kommer jag till sidan med mina inställningar, men jag kan ej scrolla vidare eller nåt annat heller. Har även försökt via idg, där jag klickat på länken med PC för alla, men nix pix det vill sig inte!

/S

"...och ur kaos talade en röst till mig och sade: Le och var glad, ty det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre."

Hej!

Ok??? Testa det här så får vi se (om du inte gjort det redan förståss).

Skriv in i adressfältet, www.pcforalla.se till vänster på sidan trycker du på pc support och då kommer du hit. Till höger på sidan skriver du in det användarnamn och lösenord som du använder (inte uppe i höger hörn).

Vad står det under inloggningsrutan när du loggat in, står det någonting om bli medlem i pc support i så fall tryck där och skriv in dina uppgifter där.

Du skall använda dig av samma användaruppgifter som du använde dig av då du registrerade hos idg.

Hoppas att det här hjälper dig.

Lycka till: malou

Amos Bronson Alcott

Hej Ess

Verkar vara många som har problem med detta.

Du kan prova med det jag skrev i denna "tråd". OBS att "tråden" handlar om virus, så scrolla ner till dom sex sista inläggen där poängdelningen tas upp.

http://pcsupport.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=350292

Detta fungerar för en del, för andra inte.

Om det inte skulle fungera, så tycker jag du skall ta kontakt med "chefen"

joakim.bergstrom@idg.se

och fråga vad du skall göra.

Skriv gärna en rad här i "tråden" om det löste sig och berätta hur du i så fall bar dig åt. Vore bra för alla andra som har samma problem.

Hej igen! Svarade igår och skrev ner exakt alla variationer jag hade prövat, men det försvann tyvärr när denna gång fick besked att jag var tvungen att vara medlem för att skriva inlägg!!?? DET hade jag ej haft några problem med innan! Tyvärr hann jag ej kopiera/spara mitt inlägg, så det är borta nu (denna gång kopierar jag innan jag klickar på "Skapa inlägget"):-( Jag har fått svar från Joakim (joakim.bergstrom@idg.se) och förstår nu att jag inte är ensam om detta och att det jobbar på att ordna det. Det är allt jag kan meddela f.n

Misströsta ej! PC för alla och PC Support fixar det!;-)

/S

Hej!

Ok. Då vet vi det. Det förekommer nämnligen samma/liknande problem på idg.s sida e-forumet.

Tack för svaret.

Hälsningar: malou

• 2 months later...

Hej igen! Länge sen jag var här och testade funktionen, men nu är jag här och vill meddela att jag kan ge poäng (ej hur många dock) och att Joakim & c.o har fixat detta bra! Hoppas det har löst sig för er andra också. Lösningen har jag dock ej, den får ni be Joakim om. Nu har jag bara problem med auto inloggningen på PCsupport (dvs trots att jag har kryssat i logga in automatiskt så funkar det ej, men loggar jag på längst upp i hörnet och kryssar i där så funkar det), men det kan jag leva med. Önskar er alla en underbar jul och mkt skoj med datorerna!!!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...