Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

rundll32.exe


Gäst idgadmin

Rekommendera Poster

Gäst idgadmin

Varje gång jag ska försöka att ändra något på mitt GeForce 3 står det rundll32.exe har stött på ett problem o måste avslutas. Vad ska jag göra . Jag tar högerklicka på skrivbordet > egenskaper > inställningar > avancerat > geforce 3 > ssen står det rundll32.exe han stött på ett problem o måste avslutas och så stängs alla fönster ner och jag kan inte ändra något på mitt grafikkort. SNälla hjälp mig.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

HEJ

 

Har du uppdaterar drivrutinerna?

Om du inte har gjort det så tycker jag att du ska prova med det. Om det inte skulle hjälpa så kan du återkomma...

 

--Utan En Dator Vid Vår Sida Skulle Vi Få Lida--

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

 

Jag har installerat de nyaste drivrutinerna tror jag iallafall. Så vad ska jag göra. plz hjälp mig.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade samma problem med mitt GeForce när jag uppdaterade drivrutinen via Windows Update. Jag gick tillbaka till en tidigare återställningspunkt och sedan installerade jag nya drivrutiner från Nvidias hemsida. Sedan dess har det funkat utan problem.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

HEJ

 

Du kan även prova följande:

 

Klicka på "Start--> Program-->

Tillbehör --> Kommandotolken". Skriv där "sfc /scannow" utan "-tecknet och tryck på Enter. Detta reparerar systemfilerna.

 

Bifogar även en länk till NVIDIA's hemsida ifall det ovanstående tipset inte skulle fungera.

 

http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp

 

--Utan En Dator Vid Vår Sida Skulle Vi Få Lida--

 

[inlägget ändrat 2003-10-01 22:28:53 av --LEGOan--]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

 

Jag reparerade filerna men det funkade inte ändå. Sidan du gav mig vu ju bara till softwere till geforce. Hjälp mig annars formaterar jag min dator snart om det inte funar

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...