Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Rekommenderad bredbands router?


Gäst idgadmin

Rekommendera Poster

Gäst idgadmin

Hej, jag har tidigare haft Telia ADSL men nu har jag lyckats uppgradera till Bredband från Bredbandsbolaget. Tyvärr har jag fått veta att min NetGear RP614 Router inte stödjer anslutning från bredbandsbolaget. Nu undrar jag vilka bra, helst billiga också, router:ar finns att rekommenderar för anslutning från bredbandsbolaget? Jag har tänkt fixa upp en server, så routern ska kunna klara av högtrafik utan omstart under långa perioder. Tack i förskott =)

 

Aidman » over and out

 

[inlägget ändrat 2003-04-23 13:52:12 av Aidman]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Installerade en D-link DI-604 igår och den kan jag verkligen rekommendera. Nu har jag bara vanligt ADSL-modem men den bör fungera även till riktigt Bredband. Kostar ca. 600:-

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tittade på specen för den igår, och den har en 10/100 WAN-port så den klarar mer än vad BBB levererar.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Hej,

 

Jag kan också varmt rekommendera D-link DI-604 router, har fungerat utmärkt tillsammans med mitt ComHem 1MB. Och det har inte varit några som helts problem att sätta upp ett nätverk hemma med webb & FTP, Samt nätverksskrivare som jag delar ut till 2 st win XP & 1 win 98 dator.

[inlägget ändrat 2003-10-04 17:19:02 av [OJJE]]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...