Just nu i M3-nätverket
Jump to content

PC mentor

Niike

Recommended Posts

Vill ha en mentor som hjälper mig med datorkunskap så jag kan bli lite mer avancerad IT-kille. Lära mig förstå lite mer så jag kan skydda mig mot hackers osv. Går Teknik-Data i Gymnasiet... //Kenneth (NiK3)

Hej!

Du,bästa sättet och lära sig datorer,exprimentera och prova dig fram,va inte rädd,har själv haft dator i fem år,den första fick jag ringa till mina barn och fråga hur jag skulle stänga av,jag fick igång den,men inte stänga av den,i dag är det dom som frågar mej,hur dom ska göra.Börjar tro att jag håller på slita ut hårddisken,så många gånger som jag formaterat om,jag provar program,jag testar provaroch grejar,till slut går det inte längre,dvs ingenting fungerar,

du har ju även det här forumet,där du kan fråga,såg att du redan gjort det.

Så det jag kan göra, är att önska dig lycka till med datorstudierna.

Qvirre

Jo det är klart jag testar. Det är det enda jag gör. Men om jag vill lära mig nya program som t.ex. Flash 5 eller Adobe Photoshop 7 så måste jag gå kurser som kostar pengar. Har inte hittat nån bra gratis guide på Internet heller. Så om någon skulle vilja hjälpa mig med det här vore jag väldigt tacksam. Sedan försöker jag lära mig C++ som är lite krångligt. Hjälp med det tack... //Kenneth Nilsson

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...