Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

snabba streck i bildskärmen


Slim Shady

Rekommendera Poster

blueluna.

Tycker det verkar som reactorcritical verkar rejält nere? hittade lite detonator drivisar på:

 

http://www.guru3d.com/download/nvidia.shtml

 

Fast jag har problem med vissa opengl apps ( förvisso hobbyutvecklade ) med de andra än referensdrivisarna jag testat.

 

//blueluna

 

[inlägget ändrat 2001-05-05 12:59:05 av blueluna.]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 84
  • Skapad
  • Senaste svar

 

Det varade inte mer än en halvtimme att dra ner på maskinvaruaccelerationen och dessutom skrev han ju på engelska. Så det så! Nån som vet något bättre forum än det här?

 

Jag tror inte riktigt att du förstår.

 

Iom att du så grovt hoppat på den tveklöst mest populära personen här på eforum när han försökte att hjälpa dig, så har du gjort bort dig totalt.

 

Din enda chans för att ställa det till rätta är att be weyland om förlåtelse och skylla ditt uppförande på akut sinnesförvirring eller att du var på fyllan -eller kanske båda? och hoppas på att han godtar den.

 

I annat fall kan säkert Simon hjälpa dig med det som du önskade tidigare; att ta bort ditt användarnamn här på eforum...genom typ att banna dig från den här domänen.

 

Ingen som har den minsta pejl på läget kommer att hjälpa dig förrens det första villkoret ovan är uppfylld.

 

 

 

 

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slim Shady

Hörrudu PaleRide, om jag har bott i Sthlm i hela mitt liv...HUR FAN SKA JAG KUNNA VARA EN BONLÄPP DÅ? Alla ni som vill ha hjälp med era s.k. problem med allt som har med datorn att göra kan ju be Weyland om hjälp för han verkar ju "kunna" allting (fast han inte kan).

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, reactorcritical har varit nere nå'n vecka tidigare oxå - de verkar ha problem. Vore intressant att veta vad som står på?

 

Om inte annat så brukar nordichardware ha nå'ra av de senare NEDsen i sin filarea.

 

Det varade inte mer än en halvtimme att dra ner på maskinvaruaccelerationen och dessutom skrev han ju på engelska. Så det så! Nån som vet något bättre forum än det här?

 

Slim Shadys mentala ålder ter sig snarare vara den av en agad 8-årings.

 

Om du inte hanterar engelska så STICK. Om du inte för egen hand kan leta upp ett annat forum så STICK. Om du undanhåller information i problemet som krävs för en lösning så STICK! Om du inte kan lokalisera en vida känd fil på internet så STICK! Och så vidare tills mina fingrar inte orkar längre =D

 

 

 

--

/Weyland

 

2. Everything around us can be represented and understood through numbers.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är väl vida känt att stockholmare oftare har så kallad "bonnläpp" än ungdomar i andra regioner ;)

 

--

/Weyland

 

2. Everything around us can be represented and understood through numbers.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hrmm...

Antar att en Bonnläpp även kan komma från Stockholm, men i detta fall är det väl mer Slim Shadys intellekt man refererar till... =)

 

MVH

/Cat

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slim Shady

Weyland, jag kan hantera engelska mycket väl, eftersom jag har starkt VG i engelska...men eftersom du skrev på engelska var jag skulle hitta maskinvaruaccelerationen, så kommenterade jag det bara. Jag har ej hittat ett annat riktigt bra dataforum än...men det kommer väl så småning om. Jag vet inte vad jag har undanhållit för något, kan du ej ge mig några frågor som du måste veta istället, jag trodde inte du behövde någon mer info eftersom du inte frågade mig om något mer. Jovisst kan jag hitta en drivrutin för nVidia om jag kan hitta allt annat jag har sökt på genom min tid på nätet. Anledningen till att jag blev så jäkla sur igår var att jag hade en enorm otur i Counter-Strike och jag vet det ska inte gå ut över andra...men det blev så ändå.

 

[inlägget ändrat 2001-05-05 17:36:09 av Slim Shady]

[inlägget ändrat 2001-05-05 17:39:12 av Slim Shady]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha :]

 

Ja du, det där känner jag väl igen - inte för att jag låtit det gå ut över någon annan (än). Men, men...

 

Du skrev aldrig att ditt problem återuppstod efter en halvtimme bland annat - iaf inte före du totaldissade allt å alla.

 

Dessutom har du inte sagt huruvida du prövat de nämnda versionerna av detonator och vad resultatet av detta har blivit. Det är (var) vi som väntade på dig, inte tvärt om.

 

-

 

Betygen säger ingenting om någons förståelse i ett språk - så bra är det tyvärr inte ställt med svenska läroverk idag (dessutom tycker vi det är svagt att personer försöker stärka sina synpunkter med betygsgrader, ålderspåtalande och geografisk bostadsort - men det berodde väl på ditt spelmissbruk hoppas vi ;)

 

 

 

 

--

/Weyland

 

2. Everything around us can be represented and understood through numbers.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slim Shady

Att ha ett starkt VG spelar en jävla stor roll och vad är det som är så svagt med det? Hur ska jag annars säga det då? Jag har inte fått någon specifik detonator version??? Jag skriver lite info om min dator och det kanske underlättar för "DIG"!

 

Processor: AMD K7 Athlon Thunderbird 1,2 GHz

Grafikkort: ASUS V7700 GeForce2 GTS Pure 32 MB [AGP]

Diskettstation: Mitsumi Floppy Disk Drive 3,5" [intern]

DVD-Rom: ASUS 8x/32x DVD-Rom [intern/IDE]

Hårddisk: 30 GB IBM DTLA 7200 RPM [u ATA-100]

Ljudkort: Creative Sound Blaster Live! Player 1024

RAM: DIMM SDRAM 256 MB [PC133]

Nätverkskort: UNEX PCMCIA Ethernet 10/100 MBit

OS: Windows 98/SE

DirectX 8.0a

 

PS. Jag tror säkert att ditt humör har gått över någon annan DS.

[inlägget ändrat 2001-05-05 18:49:59 av Slim Shady]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag anser att 11.01 är den bästa drivrutinen

 

7.52 fungerar hyfsat också

 

Specifikt nog? Vad har du i svenska?

 

Vad du har för floppy skiter väl jag i förresten.

 

Det anses svagt av folk att tvingas "skryta" med sina graderingar och andra personliga attribut i rent självförsvar. Om du nu vet att du är skärpt på engelska ska du väl inte behöva försvara dig som ett instängt <censur>? Eller bryr du dig så otroligt mycket om vad andra "tror" om dig så du får panik om någon skämtsamt kallar dig "15-åring" eller "bonnläpp"? Särskilt med tanke på ditt beteende. Är du en så'n där sjuk person som har en annan personlighet på nätet än normalt?

 

Du får väl klaga på den som satt ihop din burk om du "anser" att ingen hjälper dig - om du inte är gammal nog att inse att TID är något vi inte skänker dig gratis så tänk om! Adjö!

 

--

/Weyland

 

2. Everything around us can be represented and understood through numbers.

 

[darn]

[inlägget ändrat 2001-05-05 19:06:29 av Weyland]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slim Shady

Och vem fan har sagt det mer än dig att det är svagt att säga vad man har i betyg...när någon säger emot en? I svenska har jag VG. Jag skrev av exakt vad jag hade för nå't så att det skulle bli så specifikt som möjligt. Nej, jag är den person i stan som jag är på nätet. Men vilken ska jag helst ha utav dem drivrutinerna då, men vilken av alla nVidias drivrutiner passar bäst till min dator?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok - ett sista inlägg i tråden då, bara för att jag är på ett vänligt humör idag

 

Det är juh som om någon kallar dig för pucko och du svarar med "men jag är med i mensa - jag fick x poäng på inträdesprovet". Omgående idiotförklaring liksom - empiriska bevis är det enda som gäller i socialt umgänge.

 

--

/Weyland

 

2. Everything around us can be represented and understood through numbers.

 

[inlägget ändrat 2001-05-05 20:07:27 av Weyland]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slim Shady:

då får väl jag spy ut lite galla över dig då eftersom du uppenbarligen är så lam så du måste gnälla på folk när du inte klarar av att hantera din egen burk.

Många på det här forumet är mycket tekniskt kunniga och har sysslat med datorer i lika många år eller fler som du är gammal och vet vad dom talar om till skillnad från små linisar som du. Håll dig borta från datorer för fan så vi andra slipper höra en massa sluddrit pubertals gnäll.

 

 

I hurt myself today to see if I still feel

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slim... varför försöka skryta med dina betyg? Det är ganska onödigt eftersom de flesta här antagligen skiter fullständigt i dig och dina "feta" betyg.

Om du inte förstått det så har du förverkat ditt existensberättigande på det här forumet.

 

Svaret på Slim Shadys fråga är ju helt klart 42. Vem kan neka till det? :)

 

 

I hurt myself today to see if I still feel

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

... och jag som trodde att 42 var svaret på allt... - där ser man.. ;)

 

Hmm förresten - när började den fysiska åldern ha något med den mentala att göra?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I den här tråden har de diskuterat varierande åldrar som 15, 18, 25 och nu senast 42. Svaret på din fråga är att den fysiska åldern antagligen fortfarande inte har något samband med den mentala åldern.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm jag syftade iofs på att svaret alltid är 42 - iaf i Liftarens Guide till Galaxen... ;)

 

/Emma

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahaha jaaa... du får väl kolla med marvin, fast problemet blir väl att du får ett dråpligt negativt svar i stil med att stoppa skallen i en spann vatten och gurgla ;)

 

DQ: de va precis den boken jag syftade på :)

 

I hurt myself today to see if I still feel

 

[inlägget ändrat 2001-05-07 14:19:41 av ninnuam]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blekis ®
Hmm jag syftade iofs på att svaret alltid är 42 - iaf i Liftarens Guide till Galaxen... ;)

 

Egentligen hade du nog inte behövt förtydliga; det är en av "sanningarna" som kommit fram om det här forumet, att *alla* som hänger här har läst dylik litteratur(allmänbildning) - självklart är svaret ALLTID *42*, det gäller bara att kunna tolka det till sin fördel ;)

 

Andra sanningar är; *alla* över 25 är gamla hårdrockare här bla., *alla* dricker osunda drycker, ALLA har skrivkramp osv "Slim Shady" vete tusan var han passar in, han kanske är undantaget som bekräftar 42....=)

 

P.S. Ingen Single-Malt ännu i dag...D.S.

 

 

 

 

/PaleRider

- Mandrake Linux 8.0 är ute nu, MS Windows är mer än ute...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blekis ®
stoppa skallen i en spann vatten och gurgla ;)

 

Ta aldrig Marvin på orden ie "don´t try this at home" ;)

 

 

 

/PaleRider

- Mandrake Linux 8.0 är ute nu, MS Windows är mer än ute...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Andra sanningar är; *alla* över 25 är gamla hårdrockare här bla., *alla* dricker osunda drycker, ALLA har skrivkramp osv "Slim Shady" vete tusan var han passar in, han kanske är undantaget som bekräftar 42....=)

 

*puh* blev nästan nervös där... jag slapp bli gammal hårdrockare i alla fall - det andra kan jag i alla fall gå med på.. ;)

 

/E

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blekis ®
*puh* blev nästan nervös där... jag slapp bli gammal hårdrockare i alla fall - det andra kan jag i alla fall gå med på.. ;)

 

Hehe ;) Jag förutsätter att du blev nervös för att kallas äldre än 25, 42 typ, eftersom du postar här ligger du givetvis i riskzonen för hårdrockare som nästa fas i livet(lova bara att hoppa över hela det där hår-kitet isåfall)...=)

 

P.S. Du kan förstås bli livslångt vaccinerad genom att en enda gång bära en "Friends" T-shirt D.S.

 

/PaleRider

- Mandrake Linux 8.0 är ute nu, MS Windows är mer än ute...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Andra sanningar är; *alla* över 25 är gamla hårdrockare här bla., *alla* dricker osunda drycker, ALLA har skrivkramp osv

 

Så fan heller, här är det bara Acid jazz, Drum&bass och House som gäller. Osunda drycker? du menar Läsk, saft och sånt, nä jag föredrar sånt som har %.. Skrivkramp? Jepp..

 

/nix

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...