Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

snabba streck i bildskärmen


Slim Shady

Rekommendera Poster

Friends? *huga* Njae... Hellre hårdrock än dansband... =)

 

Nästa fas? Är det den som kommer när man fattat att man borde vara vuxen? Har inte riktigt kommit dit än. När ngn frågar hur gammal jag är svarar jag jämt fel... glömde plussa efter 20... svarar därför antingen 20 eller 21 (de gånger jag kommer på att jag fyllt år) inte för att det hjälper eftersom båda är fel... =)

 

//E

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 84
  • Skapad
  • Senaste svar
Blekis ®
Så fan heller, här är det bara Acid jazz, Drum&bass och House som gäller.

 

Jag hoppas du inte kallar det för musik oxå; det är ju bara sånt man knåpar ihop i RB-338 för att dema ljudkortet med...

 

Osunda drycker? du menar Läsk, saft och sånt,

 

Affirmative ;) Diverse Cola-substitut osv. - mycket osunt...

 

nä jag föredrar sånt som har %

 

Det är sunt ;) Ingår förövrigt i livsstilen bland hårdrockare, bättre än att försöka röka missväxta grässorter och tro att man kan äta syntetiska mediciner fast man inte är sjuk tvi ;P

 

Skrivkramp? Jepp..

 

Det som driver utvecklingen inom AI - sunt ;)

 

 

 

/PaleRider

- Mandrake Linux 8.0 är ute nu, MS Windows är mer än ute...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Jag hoppas du inte kallar det för musik oxå; det är ju bara sånt man knåpar ihop i RB-338 för att dema ljudkortet med...

 

Nej, du blandar ihop det med Goa, Trace och Tecno och sånt skit.. Här är det bandlösa basar och super tighta trummisar som lirar till grooviga beats, jazzigt och svängigt och ibland stenhårt och råtungt..

 

Ladda ner"Ursula Rucker/Circle"(kan vara lite svår att få tag på) och lite blandat med "Kruder&Dorfmeister" eller köp Roni Size nya platta så förstår du vad jag menar. När det gäller House, så välj Detroit typ "Carl Cox Frankie Knuckles"

 

Lider man av fet dysmusi (medicinsk term på tondöv) så kan man köpa She bang/Romeo

 

/nix

 

/nix

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blekis ®
Friends? *huga* Njae... Hellre hårdrock än dansband... =)

 

Jag visste väl att du inte var ett förlorat case ;) Annars är ju just hårdrockare kända för att ha vidsynt musiksmak och hämtar influenser från alla möjliga håll(Denniz Pop & Cheiron-grabbarna var enligt uppgift gamla hårdrockare, inte överraskande) - utom möjligen just dansbands-genren där "Black-Ingvars" får ses som musikens motsvarighet till ett totalt nedgånget tjack-luder ;)

 

Nästa fas? Är det den som kommer när man fattat att man borde vara vuxen?

 

Förhoppningsvis kommer du att slippa att fatta det ;) Med lite tur kan man intuitivt uppträda vuxet så det räcker...

 

När ngn frågar hur gammal jag är svarar jag jämt fel... glömde plussa efter 20... svarar därför antingen 20 eller 21 (de gånger jag kommer på att jag fyllt år) inte för att det hjälper eftersom båda är fel... =)

 

LoL ;)Hur ska det inte bli längre fram....

 

 

 

 

/PaleRider

- Mandrake Linux 8.0 är ute nu, MS Windows är mer än ute...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stoffe-2k

 

/me förstår inte att ni orkar diskutera med ett sådant [censur]************[/censur] och att jag har kunnat missa den här tråden ;)

 

_________________________________________________

Forza MFF

-okänd

 

 

[inlägget ändrat 2001-05-07 16:24:26 av Stoffe-2k]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är de för fel på metal?

Jag lyssnar på Death Metal, Black Metal mm... men även Acid Jazz (grymt fett), house, Detroit Techno, Drum N Bass, Jungle och annan skön elektronisk musik. Allt som är hårt och brutalt är bra ((nästan)eller?) :)

 

Goa, Trance, Hip Studs = Skräp

 

 

I hurt myself today to see if I still feel

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slim Shady

Jag tror knappast att Weyland började med dator innan jag var född. Om dem har jobbat så jävla länge med data så att nästan inte jag var född, varflr klara de dåra inte min frågor? Kan det möjligen inte ha med databrist att göra?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du måste inse att det krävs åtminstone vissa kunskaper även från din sida för att kunna förstå svaren på dina frågor. En liknelse, om Einstein skulle försöka förklara relativitetsteorin för en fyraåring skulle fyraåringen inte förstå. Det är inte Einsteins fel. Orsaken är att fyraåringen saknar en hel del grundläggande kunskaper om fysik och därför inte kan förstå resten.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slim Shady

Säg något jag ej har förstått som någon har sagt till mig i detta forum?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

olofsson

 

Se det är en av livets många mysterier som inte besvarats i den här tråden av naturliga skäl ;)

 

--

/Weyland

 

2. Everything around us can be represented and understood through numbers.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Säg något jag ej har förstått som någon har sagt till mig i detta forum?

 

Det skulle kosta mig ett antal tusenlappar i förlorad tid...

 

--

/Weyland

 

2. Everything around us can be represented and understood through numbers.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan det möjligen inte ha med databrist att göra?

 

Bang-on! Precis! Äntligen förstår du! Det handlar om brist på data om problemet, både problemdata och kunskapsdata - och inte från VÅR sida...

 

--

/Weyland

 

2. Everything around us can be represented and understood through numbers.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slim Shady

De snabba strecken är s.k raster eller "rolling bands".

 

[inlägget ändrat 2001-05-17 16:33:56 av Slim Shady]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmmm...skulle, trots din ofta återkommande otrevliga ton, råda dig till att försöka låta köpet hävas alternativt låta butikens tekniker ordna till din burk.

 

Butiken kan iof vilja ha en slant för arbetet om du mekat med burken själv, å andra sidan kanske det är värt pengarna att slippa timmar av felsökning. Det är juh alltid en förhandlingsfråga.

 

MVH

/Cat(5+)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

slim shady du är ett litet finnigt pubertets arsel!!! om du inte kan något om datorer så håll dig till tv-spel!!!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slim Shady

Du är väl ett lågstadiebarn isf om man jämnför så. Jag kan en hel data men inte när det är fel på själva hårdvarorna och BIOS är jag inte så där värst haj på heller men håller på och lär mig.

 

PS. Jag tycker du ska enbart hålla käft för du kan väl i princip slå på och av datorn DS.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du vet juh inte ens vad ordet data betyder - så du kan juh ge tusan i att bete dig som "ett lågstadiebarn" själv till att börja med.

 

FÖRST DÅ kommer någon annan att orka med dig överhuvudtaget... och jag som envist fortsatt trolla med dig trots dina pubertala förolämpningar, vad fick jag för det? Ingenting din jävla nolla, så stick å brinn upp bara...

 

--

/Weyland

 

2. Everything around us can be represented and understood through numbers.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har hänt mig vid ett flertal tillfällen att jag fått undermåliga tillbehör av leverantörer. Då jag ofta bygger datorerna själv har det iof varit lätt att bestämma vilken hårdvara som klickar. I de fallen jag köpt in "färdiga paket" har jag aldrig upplevt att leverantörerna (i förekommande fall återförsäljarna) har varit motvilliga att hjälpa till.

 

Detta gäller juh speciellt små-butiker då de är måna om sitt rykte och beroende av sin försäljning även till privatpersoner.

 

Mitt råd är således fortfarande; kontakta din återförsäljare och tala om för dem att du inte är nöjd.

 

MVH

/Cat

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slim Shady

Det du säger hur moget är det på en skala mellan 1-10? Och förresten är det inte bara du som hjälper det finns andra också, som jag inte är ovänner med.

 

Jag tycker det är omoget att bli förbannad på mig när jag tjafsar med andra.

 

[inlägget ändrat 2001-05-18 20:01:23 av Slim Shady]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...