Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Mp3-program

Guest idgadmin

Recommended Posts

Guest idgadmin

Hej!

Microsoft tvingar ju på oss Windows Media Player, men den är faktiskt helt okej! Annars har ju Winamp kommit i en ny version, 3.0. Du kan även prova att göra en sökning på Download.com. Prova dig fram!

_______

>Dala

Hej!

Visst finns det väl en funktion i Windows Media Player där du kan ladda över låtar från datorn till "Bärbar enhet" ( som WMP kallar det ). Kika ....

En liten fråga bara ...måste du inte ha någon form av programvara för din bärbara MP3-spelare så att den känns av? Är det det programmet som var "för gammalt". Vad heter din MP3-spelare? det borde finnas någon uppdatering att ladda ner från nätet så att den fungerar i XP...

Guest idgadmin

Joo, det är ju det jag försöker fixa... Det är en LG. Jag har letat.

Sen är det ju något konstigt med min skrivarport. Om du går in på foumet "Datorer" och sedan på LPT1 så kan du ju läsa felet med skrivar porten.

[inlägget ändrat 2002-12-17 18:00:22 av NiiSse]

Hej igen!

Har redan svarat på din fråga om skrivarporten. Kan vara att det även där behövs nya XP-kompatibla drivrutiner till den. Vad mer än LG ? Modellbeteckning, tack!

Vad jag kan se finns det två MP3-spelare från LG. MF-PD 330 och MF-PD360. Är det någon av dom du har? Tyvärr hittade jag ingen drivrutin för XP till någon av dom, däremot finns det till Windows 2000 som man kanske skulle kunna testa...

[inlägget ändrat 2002-12-17 19:18:14 av Mejram]

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...