Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

nån med hemsidekunskaper sökes


John Eriksson

Rekommendera Poster

John Eriksson

Hej alla!

jo det är så att jag driver en liten sajt på http://w1.240.telia.com/~u24003402/ som heter ShoppingGuiden. (inte den lättaste adressen precis... men men det är ju Felia...)

 

och det är så att jag inte hinner med att underhålla den för jag har precis börjat gymnasiet och jag hinner bara inte. och jag vill ju inte lägga ner den bara, jag har ca 10 besökare per dag, vilket (tycker jag) är ganska bra för en sån krånglig adress och att jag inte annonserar nånstans. bara finns med i ett antal sökmotorer.

 

Det jag vill komma till... är det nån som känner att dom vill hjälpa mig med den här sidan för hemst gärna höra av sig. emaila mig på john.eriksson@telia.com om ni undrar nåt.

tack snälla!!!

 

det är inte så speciellt kul att sitta uppe till två på nätterna när man ska upp 7 samma dag... jag orkar inte!!!

släpar efter lite med alla affärer som vill ha med sin affär i registret åxå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

John:

 

Jah hoppas att du pluggar ordentligt till Svenska A...

 

internetaffärerna är ett ord.....

 

/Z - som redan går i 2:an ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...
Shinden Sôsa

Skulle det inte vara roligare om designen inte var så strikt?

Jag menar din sida ska ju vara lite rolig och glädjande det är ju inte precis någon hemsida för försvarets matrielverk... :)

Men i övrigt så verkar sidan skojjjjjig jag antar att det ligger ganska mycket jobb bakom detta eller hur?

 

/Bengt Börjesson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

John Eriksson

det ligger en del gammalt jobb bakom den, men numer orkar jag inte hålla på mer. har fixat kompanjoner som ska fixa det åt mig. :) (jag är en VD typ hehe)

jag vet att designen inte är den bästa, men den är lätt att hitta bland, ellerhur? en ny design håller på att göras nu iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...