Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

"Wordproblem"


Gäst idgadmin

Rekommendera Poster

Gäst idgadmin

 

Hej !

Har ett problem som min support inte lyckats hjälpa mig med. Jag kan inte längre öppna worddokument. Allt har fungerat perfekt till för någon vecka sedan då något inträffade. Om jag försöker öppna upp word kommer "Wordskylten" upp där det står "Word2000". Denna "skylt" brukade bara snabbt visa sig innan word öppnade sig men nu händer inget mer än att "word2000 skylten" visas för att sedan stanna kvar i detta läge. Själva programmet aktiveras alltså men öppnar inte upp sig. Har avinstallerat samt pånytt installert word utan att något hänt. Har tyvärr inte Microsoft millenium skivan kvar. Mycket tacksam för hjälp.

 

[inlägget ändrat 2002-11-19 23:53:03 av Slalom]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

 

Detta händer alltså oavsett vilket worddokument som du försöker öppna ? Annars kan det ju vara något fel på just det dokumentet du provat med.

 

___________________

www.sweclockers.com

Sveriges största sajt om överklockning och hårdvara.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

 

Hej !

 

Tyvärr gäller problemet alla worddokument. Jag kan inte längre ens öppna upp ett nytt word dokument då allt hänger sig.

 

Har du nåt råd ?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej igen!

Gå till Start-Program-Tillbehör-Systemverktyg-Systemåterställning. Sedan väljer du det översta "Återställ datorn till en tidigare...". Nästa. I Almanackan ser du tydligt varje datum när Återställningspunkter skapats. Markera den dag som bäst passar in = någon/några dagar innan problemet uppstod. Sedan följer du bara anvisningarna. Man kan prova flera Återställningspunkter om inte den första funkar. Och man kan även ångra alltihop om man så önskar.

Observera att du bör stänga av eventuellt Antivirusprogram INNAN du sätter igång. Antingen genom att höger klicka på dess ikon nere i aktivitetsfältet och stänga av/Disable.

Lycka till!

 

 

[inlägget ändrat 2002-11-21 20:30:59 av Mejram]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...