Just nu i M3-nätverket
Jump to content

eBook Reader

Jaxel

Recommended Posts

Hej, jag har hämtat hem och installerat rubricerade program för att kunna låna och läsa eböcker från bibliotet i Linköping. Men när jag beordrar hemlån av en viss bok så begär programmet att jag ska "Certifiera" genom tryckning på en viss knapp. När jag gör det stoppar datorn och startar om igen, vill inkonsekvenskontroller discen osv. Har Windows XP Home edition. Har någon råkat ut för liknande?

Det är Windows som gör det när den startar om.

Nu har jag sedan förra inlägget hämtat programmet igen installerat det och prövat det. Då får jag följande felutskrift när jag försöker certifiera:

Error Downloading Reader Certificate: Local voucher engine error:

Voucher Engine internal error 95

Guest idgadmin

Läs här:

http://www.4cyberbooks.com/TSGuide.html

"If you receive an error reading 'Error Downloading Reader Certificate : Local voucher engine error: Voucher Engine internal error 95', if is likely that you need to update your PACE anti-piracy drivers for the Ebooks Reader, reboot your computer and then attempt to certify the book again."

Prövade koppling till den sidan men rådet gav samma resultat som förut. Dvs om man startar eBook Reader, klickar på Bookstore och beordrar Certifiering så kommer error 95 igen.

Det här med Pace-drivers fårstår jag inte ska det inte vara med när man laddar ner programmet från Adobe?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...