Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

diskfrag startar om helatiden


mitsubishi431

Rekommendera Poster

mitsubishi431

 

hej där ställde tillbaka systemet 20 dar då funkade det men då kunde jag inte ominstallera mitt virus program ordentligt.ångrade sedan återställningen.då kom virus programet tillbaka,samma fel med diskfrag igen.Scan disk funkar vad göra?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Stäng av skärmsläckare och Antivirusprogrammet ( Ctrl-Alt-Del och markera NAVA...och Avsluta Aktivitet ). Går det ändå inte prova att Avsluta fler program som är igång i bakgrunden. Eller starta helt enkelt datorn Felsäkert Läge ( tryckF8 eller Ctrl upprepade gånger under uppstart välj alternativet Felsäkert Läge i listan + Enter )och kör defragmenteringen. Nu startas inget av de program som ligger under Autostart, t.ex drivrutinerna till grafikkortet därav den dåliga upplösningen men det är O.K.

Lycka till!

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mitsubishi431

 

hej där tack för tipset skall pröva det nästa gång nu funkar alla program utom defrag

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mitsubishi431

 

hej där Mejram tack för dina tips.

Men en annnan är ju lite amatör.Jag ställde tillbaka datorn 2mån ominstall mitt virusprogram nu verkar allt funka.

Jag tror att jag tagit bort någon komponent när jag tog bort prog som min dotter installerat utan vetskap.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...