Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Inloggningsproblem,


Gäst idgadmin

Rekommendera Poster

Gäst idgadmin

Hejsan!

För ett par dagar sedan försökte jag som vanligt att logga in som min användarprofil med Windows XP.

Jag tryckte på inloggningen (Oscar Troedson) och efter en stund visade sig ett felmeddelande som sade att jag inte kunde logga in pga att Windows inte kunde hitta mina inloggningsfiler.

Felmeddelandet sade också att en temporär användare skulle skapas.

Jag blev naturligtvis förtvivlad och väl i den "temporära" inloggningen gick jag till Documents and settings för att se om min användare var kvar. Det var den.

Så jag stängde av datorn och försökte igen men det fungerade inte då heller, jag blev fortfarande inloggad i det temporära läget. Så jag lät det vara och försökte att låta datorn "vila sig".

Datoerer kan han en tendens till att "fixa sig själva" efter ett tag.

Så idag loggade jag in igen och då gick det, trodde jag, men ack nej.

Jag loggades in felfritt som mig själv fast alla mina dokument och inställningar var borta.

Jag gick till documents and settings och där fanns min ursprunganvändare med sparningar och filer fast där fanns även en mapp med mitt riktiga inloggningsnamn plus datornamnet(det som syns i tex nätverk). Jag försökte att ta bort den mappen och sedan logga in igen fast det hjälpte inte, en likadan mapp skapades än en gång.

Så min fråga är nu hur ska jag kunna logga in igen?

Tusen Tusen tack i förväg.

MVH Oscar Troedson

"Och för övrigt anser jag att de franska språket bör förstöras"

 

[inlägget ändrat 2002-10-21 17:31:15 av Sabio Proeliat]

[inlägget ändrat 2002-10-21 17:33:29 av Sabio Proeliat]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

Jag råkade ut för samma problem härom dagen och löste det genom att köra en system återställning. Sedan fungerade mitt konto igen.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...