Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Glada gubbarna fungerar inte!


Alexa

Rekommendera Poster

Här ska en glad gubbe komma

Och här en till

men de kommer inte då jag publicerat denna!

Använder I Explorer 7, Windows XP Sp2

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det där beror på en kanske lite onödigt hårdhänt säkerhetsfix vi lade ut i torsdags. Vi ska trolla tillbaka smileysarna så snart vi hinner!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det där beror på en kanske lite onödigt hårdhänt säkerhetsfix vi lade ut i torsdags. Vi ska trolla tillbaka smileysarna så snart vi hinner!

Är det samma säkerhetsfix som gjort så att kursiv stil inte fungerar?
kursiv
fet
understruken
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det där beror på en kanske lite onödigt hårdhänt säkerhetsfix vi lade ut i torsdags. Vi ska trolla tillbaka smileysarna så snart vi hinner!

Är det samma säkerhetsfix som gjort så att kursiv stil inte fungerar?
kursiv
fet
understruken

Det låter sannolikt. Jag utreder och återkommer.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Smileybuggen går att gå runt genom att skriva in smileyn direkt i editorn istället för att använda knapparna! Så tills vi hunnit fixa det på riktigt kan ni skriva t.ex. : ) , ; ) och : (. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pontus Jeppsson

Kommer det några glada gubbar och gummor ännu?

(    ) Här ska var ett par. Får väl se om de är kvar.



Det visade sig att vår underleverantör Josh måste lägga in fixarna. De har kontaktats och jag hoppas och tror att det inte ska dröja särskilt länge.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, upptäckte det lite för sent... skickar vidare buggrapporten.

Hittar ni någon mer formatering som inte funkar, meddela det i denna tråd eller i ett PM till mig!

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Smileys och kursivt ser ut att fungera bra, men fetstil tycker jag nog ser ut som vanlig text.
Provar lite smileysar jag med men som vanligt funkar ej bara med tangentbordskommandon..:(
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Smileys och kursivt ser ut att fungera bra, men fetstil tycker jag nog ser ut som vanlig text.
Provar lite smileysar jag med men som vanligt funkar ej bara med tangentbordskommandon..:(

 


Vilken webbläsare?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Smileys och kursivt ser ut att fungera bra, men fetstil tycker jag nog ser ut som vanlig text.
Provar lite smileysar jag med men som vanligt funkar ej bara med tangentbordskommandon..:(

Vilken webbläsare?
 Opera...;)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...