Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Glada gubbarna fungerar inte!

Alexa

Recommended Posts

Det där beror på en kanske lite onödigt hårdhänt säkerhetsfix vi lade ut i torsdags. Vi ska trolla tillbaka smileysarna så snart vi hinner!

Det där beror på en kanske lite onödigt hårdhänt säkerhetsfix vi lade ut i torsdags. Vi ska trolla tillbaka smileysarna så snart vi hinner!

Är det samma säkerhetsfix som gjort så att kursiv stil inte fungerar?
kursiv
fet
understruken

Är det samma säkerhetsfix som gjort så att kursiv stil inte fungerar?
kursiv
fet
understruken

Det låter sannolikt. Jag utreder och återkommer.

Smileybuggen går att gå runt genom att skriva in smileyn direkt i editorn istället för att använda knapparna! Så tills vi hunnit fixa det på riktigt kan ni skriva t.ex. : ) , ; ) och : (. 

Pontus Jeppsson

Kommer det några glada gubbar och gummor ännu?

(    ) Här ska var ett par. Får väl se om de är kvar.

Det visade sig att vår underleverantör Josh måste lägga in fixarna. De har kontaktats och jag hoppas och tror att det inte ska dröja särskilt länge.

Jo, upptäckte det lite för sent... skickar vidare buggrapporten.

Hittar ni någon mer formatering som inte funkar, meddela det i denna tråd eller i ett PM till mig!

Tack på förhand!

Smileys och kursivt ser ut att fungera bra, men fetstil tycker jag nog ser ut som vanlig text.
Provar lite smileysar jag med men som vanligt funkar ej bara med tangentbordskommandon..:(

Smileys och kursivt ser ut att fungera bra, men fetstil tycker jag nog ser ut som vanlig text.
Provar lite smileysar jag med men som vanligt funkar ej bara med tangentbordskommandon..:(

Vilken webbläsare?

Vilken webbläsare?
 Opera...;)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...