Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Jag har redan konto på Diino!


Alexa

Rekommendera Poster

Jag har sedan tidigare konto på Diino på 2 GB gratis, nu får alla prenumeranter från Pc för alla 5 GB. Men det står inte hur man ska göra om man redan har ett konto hos dem. Dålig stil Pc för alla! Jag har e-postat kundtjänst och hoppas att de kan lösa det!

totaltgalen.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pontus Jeppsson

Hej!

 

Egentligen är det vår marknadsansvarige Stefan Garvander som har koll på förmånspaketet, men eftersom han latar sig i Indien den här veckan ska jag försöka svara.

 

Jag tror inte det är några som helst problem om du redan är Diino-kund. Du kan alltid välja att teckna ett nytt konto som är kopplat till din PC för Alla-prenumeration, eller så kan du höra med Diino om de kan flytta över ditt befintliga konto och på så sätt uppgradera till 5 GB. Jag vet inte om de kan göra det, men det verkar rimligt.

 

Mitt tips är att du slår Diino en signal imorgon och frågar. Du når deras support på 08-559 22 456.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick idag svar från IDGs kundtjänst och det var ett dåligt svar.

De sa att konto uppdateras om jag registerar mig. Jag försöker registera mig med samma användarnamn och lösenord och e-postadress men det är upptaget. Jag är inte typen som gillar att ringa, jag skall väll inte bli drabbad bara för att jag redan är kund hos dem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pontus Jeppsson

Jag fick idag svar från IDGs kundtjänst och det var ett dåligt svar.

De sa att konto uppdateras om jag registerar mig. Jag försöker registera mig med samma användarnamn och lösenord och e-postadress men det är upptaget. Jag är inte typen som gillar att ringa, jag skall väll inte bli drabbad bara för att jag redan är kund hos dem?

 

Jag beklagar att vår kundtjänst inte kunde hjälpa dig. Den här tjänsten är helt ny både för oss och våra läsare, så tyvärr har vi inte riktigt koll på alla detaljer än. Men jag lovar dig att du absolut inte kommer att drabbas av att du redan är kund hos Diino.

 

Det enklaste sättet för dig att lösa det här på är att helt enkelt registrera dig med ett nytt användarnamn. Då får du 2 plus 5 gigabyte lagring. Vill du bara ha ett konto får du vända dig direkt till Diino, så kommer de garanterat att hjälpa dig att uppgradera det till den tjänst de erbjuder dig som PC för Alla-prenumerant.

 

Om du inte vill ringa finns det ett supportformulär på den här sidan.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag e-postade i dag till Diino och efter 20 minuter hade jag fått svar och de berättade att de hade utökat mitt konto till 5 GB. Jag bara e-postade min förfrågan och kundnummer.

Lite synd att det inte finns så bra information om detta på eran hemsida.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pontus Jeppsson

Vad bra att det löste sig! Jag ska prata med Stefan om det här när han kommer tillbaka, vi borde absolut förtydliga informationen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...
Stefan Garvander - PC för Alla

Hej!

Nu är jag tillbaka från semestern. Jag dubbelkollar med Diino direkt och ser till att informationen på vår webbsida blir tydligare. Tack Alexa för att du påpekade detta problem för oss.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...