Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Vart har alla datorkrigare tagit vägen?


mangrove

Rekommendera Poster

Vänta du bara! Dom kommer nog störtande. Säg bara nåt lagom elakt om "den ena sidan" så får du svar på tal snart. Jag har dock inget elakt för alla mina argument (om jag nånsin haft några) tog slut för länge sen...

 

Mvh Carl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror att alla är ganska trötta på att kriga vid det här laget. De tar en paus.

 

Livet är så kort, och många har upptäckt att det drar för myclet energi att kriga om vilket system som suger mest eller rular fetast.

 

Några har kanske träffat nya brudar (alternativt grabbar, fast det är nog mindre troligt) och tumlar runt med dessa i gröngräset, andra sitter hemma och deppar eller sitter i parken och hinkar pilsner med polarna.

 

Dessutom är ju alla så oerhört övertygade att just deras system eller dator är bäst, och sånt går inte att ändra på. Datorkrigen blir meningslösa om man redan har bildat sig en åsikt, och vägrar att ändra på den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi kan inte ha det på det här viset längre.

Dags att kavla upp ärmarna och ta itu med arbetet.

 

Så: -Fy fan vad äppel suger rejält. Jag har hört att Jobs planerar att stoppa in Celeron 366:or i de nya G4:orna. Det kan nog behövas. Jäkla PacMan maskiner! Tvi vale! Å inte finns det midi ingång heller. Ja herrejävlar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jonas Wikström

Hörde även att de ska stoppa i en MIPS för att styra det statiska minnet för OPnt, så slipper du göra det själv. När du får upp en varning om fölit e minne tar MIPSén över mus och allt, flyttar den så programmet stängs ner och lägger till lite mer. Startar om och skriver "gör om allt" du gjort innan.

 

Bra va!!!

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

John Eriksson

va omständigt... måste ta en jävla tid om man inte har lagt sysset på RAM-skivan som jag... *skryt*

aah... det är härligt med en Mac som startar på 3 sek... :)

lite tråkigare att man inte kan stänga av den hehe... men det gör man ju nästan aldrig i alla fall

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...