Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Sökes: Kritik


Tony Hansen

Rekommendera Poster

Tony Hansen

Det var en bra åsikt Robban om utskriften på banguiden, det har inte jag tänkt på. Nä det gick inte så bra men skrivaren, får fundera hur jag skall göra där. Men en bra grej med flash är att man kan erbjuda besökarna vid ett senare tillfälle att de laddar hem en självständig banguide till sin dator som spelas upp i en standalone player. Måste medge en sak, jag har börjat använda NN mer nu och jag tycker den är F.N så mycket snabbare än IE 5.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tony Hansen

En annan sak, servern som jag lägger mina filer på ( hos golf.se ) den är mycket trög. När jag skall uppdatera mina filer tar det minst 24 timmar innan den skall ändra info på sidan, är det inte så att den skall läsa datumen på filerna så den tar den färskaste. Nu för att vara säker att den uppdateras sitter jag och ändrar siffrorna efter filnamnet. Har en mirrorsite där jag bara testar om saker funkar, där slängs de nya filerna upp direkt, givetvis beror det på hur ny eller avancerad servern är men golf.se är ju rätt stor server, men skall jag klaga skall jag inte gör det här utan hos dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...