Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

PalmIII ihop med Outlook Express (5)?


MattiasN

Rekommendera Poster

Eftersom det inte direkt strömmat in svar på min fråga angående hur man skall få PalmIII och Outlook Express 5 att fungera ihop, får jag kanske formulera om den en aning... ; )

 

1.Är det någon av er som använder Palm III tillsammans med Outlook Express 5 (el 4)?

 

2.Vilka inställningar, på Palmen och i OE, behövde ni ändra på för att få det att fungera?

 

Enormt tacksam för svar!!!

 

//Mattias

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har fixat det själv! Jag var tvungen att hämta hem build .2314 av Outlook Express, som hade ett fix av just PalmIII-OE5-buggen...

 

Så vet ni det! :)

 

//Mattias

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag plockade bara hem IE5 och OE5 (igen) från Windows Update, så visade det sig vara build .2314!

 

Tror dock att det räcker med att hämta hem det "vanliga" IE5 (och/eller OE5) från någon MS-site eftersom de förmodligen lägger ut det senaste "bygget" av programmet där också...

 

//Mattias

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har hört om det problemet förr...Jag har fast uppkoppling, så för mig spelar det ingen roll om den söker efter nya meddelande eller inte...

 

Men det är väl inte omöjligt att du missat nån inställning...Ett förslag är att kolla i "HotSync Options" i menyn i Mail-programmet på din Palm. Testa sen de olika alternativen för att se om det är nåt som INTE kopplar upp dig mot nätet.

 

//Mattias

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...