Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

TNt vs TNT2


prM

Rekommendera Poster

Har ett STB Velocity 4400 nu och undrar om det är värt pengarna att köpa ett TNT 2 kort eller det är bortkastade pengar,kostar ju en del ändå menar jag.

 

Funkar väl rätt hyfsat nu med i en del spel men Midtown Madness är lite segt men det kanske beror på att spelet är dåligt skrivet.

 

Även en del psx-spel är lite sega tycker jag(kul grej den där Bleem!)

 

Kör för övrigt Celeron 300a klockad till 467mhz på ett Abit BX6.

 

Hörde att det tydligen ska gå att öka volten på BH6 kortet upp till 3,5 efter nyaste Bios flashen men det funkade inte på BXkortet.Nån som har nån lösning.Skulle ju va kul att köra 504 tycker jag.Läste om nån som klockat 300:an till 600 med vattenkylning,nåt att testa kanske?

 

Micke

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nix jag kör med 128 men funderar på att slänga in en 128 modul till men är lite osäker där.Dom ska ju börja med 133 mhz buss snart har jag hört.Visserligen finns ju minnen som ska klara det men det är väl ingen standard satt än tror jag.

 

Undrar var det slutar den här hysterin egentligen?Köpte PCn för snart ett år sen och har redan bytt Moderkort/processer/grafikkort.

 

Nån som vill ha ett Intel i740 billigt?

 

Micke

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har hört att TNT ska komma, eller har kommit med någon form av SLI-koppling. Hur står sig detta alternativ jämfört med TNT2?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shinden Sôsa

Vattenkylning... Ja varför inte en bekant till mig byggde ett system med oljekylning till sin CPU.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...