Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Hur bra är Internet Explorer 5.0?


Lisbeth Boström

Rekommendera Poster

Lisbeth Boström

Jag skulle väldigt gärna vilja ha några kommentarer på senaste IE 5.0. Vad är skillnaden jämfört med 4.0 som jag just nu kör med? Buggar? Är det mycket bättre? Ni som kört med 4.0 - vad är största skillnaden tycker ni? Och så har jag en fråga angående själva bytet så att säga. Om jag nu installerar 5.0, lägger det sig bara över 4.0? Som en uppdatering alltså. Jag tycker att 4.0 funkar relativt bra, men finns det förbättringar så är det ju inte helt fel. Jag vill hellre ha kommentarer från användare än att bara gå efter reklam!

Hälsningar Lisbeth - än så länge en 4.0-användare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det bästa som jag tycker med IE5, det var att innan jag bytte till den så hängde sig IE4 varje gång jag var ute o surfade. Inte bara jag som hade detta problemet, det vet jag. Tydligen har de fixat detta till IE5, så nu funkar det perfa.

 

Däremot gillar jag inte minnet i IE5, dvs att det kommer en rullist när man skriver en adress jag besäkt innan. Borde kunna fixas på ett bättre sätt. Annars gillar jag den skarpt...

 

Väntar dock på NS5, kommer nog köra den oxå.

 

Michael

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Hej!

Det finns några "roliga" funktioner i femman som inte finns i fyran tycker jag.Inte utan specialprogram då alltså.Bland annat kan man spara en hel websida(åtminstone det synliga)med bilder och allt.SEn finns ju outlook express med som har lite förbättringar i mit tycke med snabbval till adressboken och funktionen att skicka med ljud i mailen.

Micke

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...