Staffan Broberg Posted May 17, 1999 Share Posted May 17, 1999 Finns det en skärmsläckare som kan visa egna bilder, alltså typ jpeg-bilder som man själv har samlat på sig? Med vänlig hälsning Staffan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micke Posted May 18, 1999 Share Posted May 18, 1999 Jepp det finns en väldigt massa shareware släckare som tillåter en att lägga in egna bilder. Om du söker på "screensaver" på http://www.download.com så kan du sedan leta rätt på en. / Micke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niklas Sörman Posted May 19, 1999 Share Posted May 19, 1999 det finns dessutom inbyggda funktioner för det i IMG Photosuite och (tror jag) i Extrafilms program som man får med foto-disketterna Link to comment Share on other sites More sharing options...
prM Posted May 21, 1999 Share Posted May 21, 1999 Som tidigare sagt så sök på download.com Annars finns funktionen även i Adobe Photo de Luxe som fanns med som gratisversion på nån PC-tidning i höstats tror jag(kan kolla upp det om du vill). Kanske lite onödigt att installera ett helt prog för nån löjlig skärmsläckare men det funkade bra vill jag minnas. Micke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Staffan Broberg Posted May 25, 1999 Author Share Posted May 25, 1999 Jag hittade en som heter slideshow. Tack för all hjälp. /Staffan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.