Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

iTunes 1.1 på svenska?


blubb

Rekommendera Poster

Hej,

 

Är det någon som har koll på när iTunes kommer på svenska så att man kan installera det på en dator med svenskt Mac OS 9.1?

 

En sak till: Jag vill inte agera forumpolis eller gnälla, men snälla, försök att skicka inläggen till rätt forum.

 

Om det handlar om datorer och utrustning skickar du inlägget till "Övrig Mac-hårdvara", och det handlar om program till "Mac-program, övrigt" osv så blir det lättare att hitta grejorna.

 

Det är som med sockor. Om du lägger dem i fel låda så är de borta för alltid. :)

 

 

"Life is too short to use anything but a Mac; Windows is just not a human environment." - Roger Ebert, filmkritiker på Chicago Sun-Times

 

http://www.latimes.com/business/cutting/ttimes/20010215/t000013636.html

 

[inlägget ändrat 2001-02-27 09:04:06 av Staffan Kjell]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Tyvärr så har jag inte hört någonting om detta, kanhända att det dröjer ända till lanseringen av Os X, men det får vi inte hoppas. För övrigt lockas jag inte av det operativsystemet alls. Buggar etc måste bort helt först. Dessutom trivs jag ruskigt bra i Max OS miljön som den är.

 

Har du / ni förresten märkt att i Itunes, nuvarande version - så störs programmet och uppspelningen väldigt lätt av att man gör andra saker som att ladda in ett program eller en sån enkel sak som att skrolla lite någonstans.

 

Men...kan man inte köra Itunes 1.1 eng / int. version på Svenska Os 9.1 ?

 

För övrigt skulle jag hemskt gärna vilja ha tips på vilka program som en Mac-användare inte bör vara utan. Är ju ny på mac (nåja..hade en mac för ca 10 år sedan..) så alla tips och länksidor är välkomna. =)

 

Tack för ordet.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du / ni förresten märkt att i Itunes, nuvarande version - så störs programmet och uppspelningen väldigt lätt av att man gör andra saker som att ladda in ett program eller en sån enkel sak som att skrolla lite någonstans.

 

Om jag inte visste bättre skulle jag påstå att det är så det är i gamla MacOS ("multitaskar som en sten") ;)

 

--

/Weyland

 

2. Everything around us can be represented and understood through numbers.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kör iTunes 1.1 på min Mac (9.1) och har den svenska DiskBurner programmet om jag vill bränna CD-skivor.

 

Måste-ha-program är svårt, det beror ju på vad du håller på med. Själv klarar jag mig inte utan Photoshop, FreeHand och QuarkXPress. Men annars är ju ett eller två verktygsprogram alltid bra, typ Norton Utilities, TechTool Pro och DiskWarrior.

 

 

/Petra

If you see someone without a smile, give them yours.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte märkt av att iTunes 1.1 störs av att man gör andra saker. Fungerar perfekt på min maskin. Kanonprogram.

 

Jag har över huvud taget inte haft några problem med min dator. Fast jag lever enligt principen "If it ain't broke, don't fix it."

 

 

"Life is too short to use anything but a Mac; Windows is just not a human environment." - Roger Ebert, filmkritiker på Chicago Sun-Times

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...