Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

nån som har ett liknade problem?


Henrik Sjölin

Rekommendera Poster

Henrik Sjölin

ett slött IE 5.0 och Outlock

samta att Explorer (utforskaren) låser sig vid olika tillfällen. Kan detta bero på att jag instalerade och avinstalerade 4 st virusprogram. Problemet är att det tar jävligt långtid innan outlock startar och i IE 5.0 så låser den sig när man ska skicka formulär och likn. Spelade Half Life och hela spelet har blivit tungt att köra dvs hackar. Jag har en Celeron 300 och 64 mb sdram Viper 550

 

Lösningen när blir att jag ska instalera om IE 5.0 och se om det blir bättre men det vore kul att veta vad som igentligen är orsaken till det. Spekulerar lite i Om det kan vara nått virus angrep av win95.CIH

som slöar ner systemet. Jag hade liknade problem med IE 5.0 när jag testade beta verisonen. Annars så är det nått skit som skräpar ner från antivirus programen vilket är ett problem när man ska avinstalera nått i Win 98/95 då det alltid blir skit över som röjer upp hela oprativsystemet.

 

/henrik

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Niklas Sörman

testa att avinstallera både ie5 och Outlook och sedan installera de igen, var det Outlook 97 eller 98 du hade? om du har 97 så kan du testa att installera SP1 och SP2

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...