Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Inloggningsproblem!


Coleburn

Rekommendera Poster

Det e mycke nu...

 

Jag antar att ni är medvetna om att hela ert inloggningssystem är totalt "f**cked up".

 

Ibland är man inloggad, ibland inte. När jag skulle gå in och redigera mitt tidigare inlägg (Inloggningsproblem!) så kom jag till ett fönstar som krävde att jag skulle logga in. (Det var jag ju redan, annars går det ju inte att trycka på redigera.)

Jag skriver alltså ett nytt inlägg, detta, som jag hoppas att blir postat eftersom jag tydligen måste skriva in användarnamn och lösenord på nytt, trots att jag just var inloggad. *sigh*

 

Inte nog med det, utan nu verkar pop-up rutorna för editering av inlägg vara tillbaka i "random storlek". Det här specifika fönstret kräver en horisontell scrollning på ungefär 1,5 cm...medan mitt misslyckade försök till redigering av ett tidigare inlägg (se ovan) måste scrollas ungefär 5 5 cm horisontellt.

 

Som sagt, det e mycke nu!

 

 

 

==Coleburn==

 

--------------------

"It takes a lot of knowledge to

really mess something up!"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är oerhört störande att inte alltid vara inloggad. Det kanske är för att jag har auto-inloggning på, vad vet jag?

 

Annars är det någolunda felfritt förutom när man inte kunde skrive något inlägg alls...

 

 

____________________________

Carl Larsson

carl.larsson@ebox.tninet.se

http://cdsign.net

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Simon Johansson

 

Hej Carl,

 

Vi har haft driftsproblem med Eforum som ni kanske har märkt. Inloggningsproblemet berodde på att vi kör Eforum på flera olika servrar. Man slussas mellan dem på grund av lastbalansering, och en av servrarna hade ett fel som gjorde att den inte kände igen att man var inloggad.

 

Alla problem försöker vi lösa så fort de uppstår, och de flesta problem är nu också avhjälpta. Dock är det jättebra att ni uppmärksammar oss på fel, eftersom vi inte alltid får samma fel som kan uppstå under andra omständigheter.

 

Tack för hjälpen!

 

/s

 

========================================

Simon Johansson

Redaktör för Eforum

Simon.Johansson@idg.se

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...