Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

HJÄLP! utforskaren har slutat fungera vista


08josef78

Rekommendera Poster

Hej!

 

Hoppas någon kan ge mig tips på hur man löser detta. Jag tror inte det är ett virus något program som stör Vista och därför ställer till det. Har sökt info men hittar inga relevanta eller klara svar på vad som kan göras åt problemet.

 

Vänligen

Josef

 

 

Problemsignatur

Händelsenamn: APPCRASH

Programnamn: explorer.exe

Programversion: 6.0.6002.18005

Programtidsstämpel: 49e01da5

Namn på felmodul: StackHash_4066

Modulens version: 6.0.6002.18005

Tidsstämpel för felmodul: 49e03821

Undantagskod: c0000374

Undantagsförskjutning: 000afaf8

OS-version: 6.0.6002.2.2.0.768.3

Språkvariant-ID: 1053

Ytterligare information 1: 4066

Ytterligare information 2: 3041912a0601a8134db29f0ed2224f81

Ytterligare information 3: 09ff

Ytterligare information 4: 5490a9800ac8446b400754e97795d937

 

Extra information om problemet

Bucket-ID: 1956262652

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När kraschar utforskaren?

Hur länge har den kraschat?

Vad hände i datorn strax innan det började, något du installerade eller avinstallerade?

Kommer det fram något i Kontrollpanelen - Problemrapporter och -lösningar när du söker efter lösningar eller väljer val där?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När kraschar utforskaren?

Hur länge har den kraschat?

Vad hände i datorn strax innan det började, något du installerade eller avinstallerade?

Kommer det fram något i Kontrollpanelen - Problemrapporter och -lösningar när du söker efter lösningar eller väljer val där?

 

 

Jag vill gå in via kontrollpanelen och öppna upp för att ändra bildskärmsupplösning då kommer det upp, utforskaren har slutat att fungera. Den hittar ingen lösning på problemet.

 

Jag har uppdaterat mot windows, gjorde systemåterställning vilket ej hjälpte. Några andra program kan jag inte erinra mig om att jag installerat.

 

Tack för hjälp hittills.

 

// Josef

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir det samma sak när du högerklickar på skrivbordet och väljer Anpassa - Bildskärmsinställningar?

Men om det just gäller något som har med bildskärm/grafikkort att göra kan man ju misstänka någon drivrutin eller något program som har med det att göra. Vad har du för grafikkort i datorn och vad är det för dator?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...