Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Problem på IDGs Inloggning


fdsvensson

Rekommendera Poster

post-73974-1289820658,79_thumb.png Jag har i några dagar vid olika tillfällen försökt logga in på IDGs sidor, idag var första gången det lyckades men bara på den här sidan. Igår försökte några vänner logga in på Bloggen ej heller det gick. Jag vet att vissa har problem att skriva på ubuntu-se.org och undrade om det kunde ha med varandra att göra? Jag vet att Comhem håller på att byta programvara men detta påverkar folk utan Comhem samt alla olika operativsystem.

 

Lägger med den fina sidan jag fick när jag skulle logga in på IDG i dag :-)

Lasse

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du bör kontakta IDGs helpdesk: http://www.idg.se/2.1085/1.328757

 

Nu var det så att jag försökte logga in på IDG.se inte en speciell sajt. Jag kan inte gärna gå igenom alla sajter bara för att jag har försökt att logga in på förstasidan. Detta var också det stället man blev hänvisad till när det gällde driftstörningar, eller gäller det inte IDG utan bara andra företag. Jag försöker bara vara hjälpsam här med att säga att ni har problem, det drabbar mig minimalt då jag bara brukar läsa på IDGs sidor. Så nu anser jag att jag har gjort tillräckligt för att hjälpa, gör vad ni vill med uppgifterna.

Konstigt sätt att bemöta någon på: - jaså vi har problem, då tycker jag att du ska...

 

Lasse

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Naturligtvis är du välkommen att rapportera problem med IDG i denna avdelning. :)

 

Jag är inte anställd på IDG, eller kan göra något åt IDGs webbplatser, och de anställda/ansvariga på IDG läser inte Eforum. Med tanke på att många andra loggar in på IDG och skriver kommentarer resp. blogginlägg verkar det ju inte vara ett allmänt problem heller. Mitt inlägg var endast till för att du skulle kunna få hjälp att lösa ditt problem av de som antagligen vet bäst.

 

IDGs helpdesk har mejladressen helpdesk@idg.se och önskar att "ämnet" i mejlet är "Onlinemedlemskap" enligt sidan jag länkade till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...