Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Går inte instalera msn hjälp!


Lundahl2010

Rekommendera Poster

Hejsan Alla!

 

Nu är det så här att jag hade tänkt o testa det nya msn som kom nyligen o det gjorde jag.

Men efter testat det gillade jag det inte alls o kom inte på hur man av installera det...

Så jag gick inte på C:\Program\Windows Live messenger o släng hela mappen ist.

Men nu när jag ska installera något msn så står det att jag redan har en äldre version.

Så då testade jag att installera det nya msn igen o det går bra. men när jag startar.

Så får jag ett erro: att det saknars någon fil minns inte vad den hette....

 

 

Så vad ska jag göra??? SNÄLLA HJÄLP!!! Sitter på en ny bärbar med Windows 7

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett sätt, det finns säkert fler, kan vara att installera Revo Uninstaller http://download.cnet...4-10687648.html och med programmet ta bort Live komponenterna för att sedan börja om från början. Ta hem på nytt.

 

I Revo markerar du ikonen och jobbar från vänster till höger med att markera mappar och radera innan du går ner på nästa rad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett sätt, det finns säkert fler, kan vara att installera Revo Uninstaller http://download.cnet...4-10687648.html och med programmet ta bort Live komponenterna för att sedan börja om från början. Ta hem på nytt.

 

I Revo markerar du ikonen och jobbar från vänster till höger med att markera mappar och radera innan du går ner på nästa rad.

 

Hittade inte något med msn överhuvudtaget ... :/ Vet du något mer man kan försöka med?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

msn ingår i Windows Live paketet, men jag tror vi ska låta någon som verkligen använder tjänsten komma in på tråden. Det är nog bäst så. Hoppas det löser sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag använder det inte heller men det är väl inte så att mappen finns kvar i papperskorgen så att den kan återställas.

 

Kan du få en kopia av mappen du slängde från en kompis?

 

Kanske att det hjälper med en systemåterställning (Start - Program - Tillbehör - Systemverktyg) till en tidpunkt då du hade en fungerande MSN, gamla eller nya versionen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...