Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Acer Apire one, Bluetooth problem

jimmyc

Rekommendera Poster

Försöker hjälpa min kusin med hans dator, sedan den varit inne på service och fått en ny skärm så hittar den inte bluetoothenheten, vi har försökt köra in nya drivrutiner men eftersom enheten inte hittas så går det inte.

det är Windows 7 i burken

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

den borde hittas av sig själv, finns den med i enhetshanteraren? Annars kan det hända att de som bytt dator på skärmen kommit åt nån kabel för bluetoothen. Då är det bara att skicka tillbaka den så de får lösa det.. Formaterade de om datorn föresten när de bytte skärmen? Om inte så har de garanterat kommit åt nån kabel nånstans..

Länk till inlägg

den borde hittas av sig själv, finns den med i enhetshanteraren? Annars kan det hända att de som bytt dator på skärmen kommit åt nån kabel för bluetoothen. Då är det bara att skicka tillbaka den så de får lösa det.. Formaterade de om datorn föresten när de bytte skärmen? Om inte så har de garanterat kommit åt nån kabel nånstans..

dom formaterade om den, varför vet jag inte men det gjorde dom iaf.

Den finns inte i enhetshanteraren och därför misstänker jag också att dom varit på någon kabel.

Länk till inlägg

Brukar vara lättast för dem att bara köra om hela skiten till tillverkningsinställningar. Ska inte vara för snabb att säga att dem har gjort nått, men det låter inte bättre, ring och prata med dem och se vad de säger..

Länk till inlägg

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

• Skapa nytt...