Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Dela bredband till flera datorer


s2050

Rekommendera Poster

Hej

 

Jag har Comhem bredband med trådbunden modem men jag vill ansluta flera datorer inte bara en, vad kan jag göra?

 

 

Tacksam för alla svar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst kan du komma undan med några kronor, om du väljer en utan trådlös, men du tjänar på i längden att köpa en med trådlös redan nu, så slipper du skaffa en ny igen, om du vill koppla in trådlösa enheter längre fram.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

Du kan ju försöka låta comhem "bjuda" på en trådlös modemrouter.Kan fungera åtminstone om du binder dig för ett årAtt sluta nytt avtal med dom innebär att man dessutom kan tjäna några kronor på abbonemanget..

Deras cisco EPC2425 tycker jag fungerar bra.

 

LARSAS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

Du kan ju försöka låta comhem "bjuda" på en trådlös modemrouter.Kan fungera åtminstone om du binder dig för ett årAtt sluta nytt avtal med dom innebär att man dessutom kan tjäna några kronor på abbonemanget..

Deras cisco EPC2425 tycker jag fungerar bra.

 

LARSAS

 

Hade en sån men jag ångrade mig inom 14 dagar för att det var problem med det så jag kunde inte koppla upp mot nätet. Men nu har jag köpt en D-link Dir-615 för 350kr som funkar hur bra som helst. Delar nätet med flera datorer och det är betongväggar men det funkar lika bra som om man satt vid den :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...