Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

högtalare vilken?


Randomizer1

Rekommendera Poster

Svårt att säga då jag inte hört något av paren. Skulle personligen inte köpa några högtalare utan att själv lyssnat först.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svårt att säga då jag inte hört något av paren. Skulle personligen inte köpa några högtalare utan att själv lyssnat först.

 

 

 

Ja det där är ju alltid ett problem här hemma.

Har själv haft problem att hitta ett par bra hörlurar, men inte kunnat lyssna på dom i butikerna. Finns sällsynta undantag. Värdelöst.

Jag brukar fara till Frankfurt-Tyskland ibland och där är det aldrig några problem att få provlyssna på hörlurar, eller för den delen högtalarsystem till datorer.

Man brukar t.o.m. själv få välja provmusik, så att man riktigt kan få testa ljudet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mediamarkt till exempel har ju ett brett utbud, och där kan man även lyssna på lurar

och högtalar system för att höra hur de låter...a mina 58 cent

 

I annat fall så är det ju bara att kräva av butiken att få lyssna, du är ju faktiskt där i egenskap av kund.

 

Personligen skulle jag inte gå tillbaka till en butik som nekar mig att få lyssna på något som jag faktiskt är där för att köpa.

 

Men det är ju vad ja tycker.

 

/7 F

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

har inte lyssnat på dem som du visade från netonnet, men Logitech z-4 från Komplett har jag lyssnat på och jag gillade dem. Själv har jag Creative Gigawork T3 och jag ångrade nästan köpet när jag hörde z-4. Eftersom att dem hade mycket bättre sateliter än mina t3 :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...