Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Alla webbläsare utom Explorer funkar inte


Datakillen

Rekommendera Poster

Hej

 

Igår när jag skulle surfa lite i Google chrome så funkade det inte. Programet startade men min startsida kommer inte upp och när jag söker i addressfältet händer ingenting. Efter ett tag kommer det upp om jag vill stänga sidan eftersom den inte svarar.

(Har testat att installera om men ingen skillnad)

 

Efter detta laddar jag ner Safari och denna fungerar först, men när jag ska gå in på den idag så blir det likadant där.

 

Dessutom går det ibland inte ens att starta webbläsarna. De finns med i prcesser i aktivitetshanteraren men finns inte på skärmen.

 

Den ända webbläsaren som fungerar är Internet Explorer.

 

Tacksam för svar =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

har du provat i felsäkert läge om de fungerar?

Kontrollerat dina internetinställningar?

I Internet Explorer, Verktyg och Internetalternativ, fliken Anslutningar,

sedan knappen LAN inställningar, om det är ngt imarkerat/ifyllt för proxy inställningar,

ta bort allt.

Detta påverkar alla webbläsare.

Om varken felsäkert läge eller ev. ändrade inställningar hjälper.

Kör en DDS.

Klistra in loggen/resultatet från programmet DDS. Spara DDS på Skrivbordet.

http://download.blee...om/sUBs/dds.scr

Starta programmet genom att dubbelklicka på det.

Tryck Yes/Ja om frågan om Optional Scan dyker upp.

I ditt svar klistrar du in loggen DSS.txt. Medan du bifogar Attach.txt som en fil.

 

DDS är ett program som listar processer som kör, program och tjänster som startas automatiskt samt filer i sådana mappar som är vanliga att skadliga program och som är nya eller ändrade under senaste 1-3 månader. DDS är ett mycket vanligt program bland oss som hjälper till att rensa datorer. Resultatet ger oss en grundläggande kunskap om vad som händer och har hänt nyligen i datorn, och från det kan vi dra slutsatser om vad som är nästa lämpliga steg i rensningen av datorn.

 

Obs! När du klistrar in en logg eller ett resultat i ditt inlägg använd inga knappar eller taggar utan kopiera det i programmet (oftast Anteckningar) och klistra in det direkt i rutan du skriver i.

Mvh

Mats H

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...