Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Rekommenderat Virusprogram som är gratis


a eye

Rekommendera Poster

jag har comodo internet security nu men det blokerar alla program(setter dom i sandlådan) te.x daemon tools lite. Fl studio (ljudskaparprogram) nästan alla program...Jobbitblink.gif

 

något annat program?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har comodo internet security nu men det blokerar alla program(setter dom i sandlådan) te.x daemon tools lite. Fl studio (ljudskaparprogram) nästan alla program...Jobbitblink.gif

 

något annat program?

 

Hej,

du kan ju i Comodo, definiera betrodda program och på så sätt slippa varningar för de programmen.

Mvh

Mats H

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

här finns en länk till en ny Rubrik/Ämne i Virus , Skadliga program och Säkerhet!

//eforum.idg.se/topic/223493-rapporter-och-tester/

Mvh

Mats H

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

det program du har är ett utmärkt antivirus system med en av de bästa brandväggar som finn ute nu!

Lär ditt Comodo att hantera dina program, så har du väldigt lite bekymmer att se fram emot!

Om du har frågor om hur och vad man kan göra, ställ dem här och du ska få hjälp med dem!

Mvh

Mats H

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fast en brandvägg uppdateras ju inte ofta. Normalt är det ju inte ens en gång i månaden. Men om du tycker det är besvärligt att komma ihåg att trycka på en uppdateringsknapp en gång i veckan så kolla på Outpost i stället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

det program du har är ett utmärkt antivirus system med en av de bästa brandväggar som finn ute nu!

Lär ditt Comodo att hantera dina program, så har du väldigt lite bekymmer att se fram emot!

Om du har frågor om hur och vad man kan göra, ställ dem här och du ska få hjälp med dem!

Mvh

Mats H

 

Okej.... jag har haft comodo lite då och då men har aldrig tyckt om det av någon anledning.

 

 

Fast en brandvägg uppdateras ju inte ofta. Normalt är det ju inte ens en gång i månaden. Men om du tycker det är besvärligt att komma ihåg att trycka på en uppdateringsknapp en gång i veckan så kolla på Outpost i stället.

 

 

En gång i månaden !??!?! det var lite...

 

men i så fall så använder jag nog avira och Online Armor Free biggrin.gif

 

tack så mycket!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En brandvägg behöver ju i princip bara uppdateras om man upptäcker något problem med den gamla versionen eller om man vill införa någon ny funktion, det är ju inte som ett antivirusprogram som ska uppdateras för att det kommer nya skadliga filer hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

databasen i Comodo, har för mig att den kollar 2 ggr i timmen.Sedan har ju programmet direkt tillgång till senaste definitionerna i molnet.

CIS är därmed alltid uppdaterat, även om den lokala databasen skulle ligga efter.

Mvh

Mats H

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

okej jag valde avast och comodo firewall (valde avast för jag tycker om det och läste lite tester om det)

men kan man avaktivera sandlådan?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

ja i systemskyddsinställningar, fliken Sandlådeinställningar. kan du inaktivera Sandlådan.

Lite synd att göra det då!

Men valet är ditt!

Mvh

Mats H

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...