Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Antivirusprogram, rapporter och tester


Thirteen
 Share

Rekommendera Poster

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
  • virusprogram  är ett virus i sig själv...söker uppdateringar som segar ner datorn...popuprutor

  • med varningar so de säger man skall åtärda...och efter att betaltiden gått ut så kommer dessa popups mer frekvent då det verkar som jag skall hackas av allt och alla enligt dem.
  • Edit: Jag har google sökmotor då jag har google chrome men...titt o tätt får jag säker sökning
  • yahoo som tar över fast jag raderat yahoo i google progremmet.
  • Scannar i pandasoftware cloud 1ggr i veckan...sedan jag hittade det även om jag har
  • annat virusprogram på dator samt ccleaner.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

25 minuter sedan, skrev hottiz:
  • annat virusprogram på dator samt ccleaner.

Virusprogram är oönskat i en dator, telefon och surfplatta.

Virusprogram, allmänt kallat virus, är ohyra. Det är därför man använder ett antivirusprogram för att hålla ohyran ute från enheterna.

 

Om du har virusprogram i din dator kan det vara orsaken till att din dator är slö. Antivirusprogram slöar inte ner datorn särskilt mycket idag.

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad menas med det röda  i staplarna på toppen..?

Redigerad av Talisman
  • Förvirrad 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tråden syfte är att källhänvisa till rapporter och tester när det gäller det vi i vardagligt tal kallar antivirus. Läs trådens första inlägg.

 

Tråden är öppen för alla som vill att skriva och rapportera.

Hur test har utförts och vad man kan utläsa redogörs för av respektive testorganisation som det länkas till i varje inlägg.

 

Det enda kravet i dagsläget är att den som har utfört testet ska vara organiserad av AMTSO.

Hur AMTSO jobbar går att läsa här https://www.amtso.org/standards/

 

Har man andra rapport eller test -källor så får man vara bered att argumentera för dem.

 

Förstår man inte testet så startar man en ny tråd för frågan om testet där man hänvisar till testet.

 

Subjektiva uppfattningar och egna erfarenheter samt frågor förtjänar egna trådar.

 

Syftet med tråden är att det ska vara enkelt att hitta tillförlitliga rapporter och tester.

 

  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...
  • 4 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
 Share




×
×
  • Skapa nytt...