Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Program för konvertera ljudfiler i en hel kalatogstruktur


Gammelman

Rekommendera Poster

Hejsan.

Jag är på jakt efter ett program där jag kan konvertera ljudfiler till AAC antingen från CDA eller MP3.

Saken är den att jag har en hel del ljudböcker som jag vill lägga in i min mobil, men det känns lite jobbigt att konvertera mapp för mapp så att säga.

Så frågan är finns det någon som vet om ett program där man kan konvertera en hel katalogstruktur så att output blir som en "spegling" av den "gamla" katalogstrukturen men med de nya ljudfilerna?

 

Jag provade att ladda ner AVS audioconverter men det enda den lyckade med var att konvertera alla filer från en katalogstruktur och lade allt huller om buller i en enda mapp. :(

 

Tacksam för svar

 

hälsar

Gammelman :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

www.avs4you.com/

 

Google is your friend

 

Hej NoWin.

Tack för ditt tips, men tyvärr så har jag testat AVS audioconverter. Den fungerar bra men den kan inte kovertera en hel mappstruktur. Låt oss säga att jag har en mapp som heter ljudböcker. I denna mapp finns det flera ljudboksmappar som i sin tur kanske har ett par mappar i sig.

 

Programmet jag är ute efter skall kunna konvertera hela strukturen och lägga de konverterade filerna i samma struktur som det okonverterade.

 

Jag hittade föressten AVS via google. :D

 

Ha det

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...