Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Tävlingar på E-forum


Anjuna Moon

Rekommendera Poster

Kan ni inte återinföra tävlingar på e-forum. Gärna något kreativt som knyter an till olika delforum, t.ex renderingstävlingar i Bildredigering, spelutveckling i HTML5 i webbforumen, Latin-översättning i språkforum (fast där vet vi ju vem som vinner på walk-over =) osv.

 

E-forum behöver en kreativitetsinjektion bland alla dessa urtråkiga virustrådar och drivrutins- och hårdvaruproblem.

 

Dessutom har jag ett önskemål om ett F#-forum under Systemutveckling, samt ett HTML5/CSS3-forum i Webbutveckling, om inte annat bara för att visa lite framåtsträvaranda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dessutom har jag ett önskemål om ett F#-forum under Systemutveckling, samt ett HTML5/CSS3-forum i Webbutveckling, om inte annat bara för att visa lite framåtsträvaranda.

Jag har lagt till delforumen/avdelningarna nu så att de syns på index-sidan med fler sidor. Men någon på IDG måste ändra i RSS-flödet så att de kommer med där också (vore nog bra med en generell koll där för jag tror att det finns något som redan saknas i RSS).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pontus Jeppsson

Jag har lagt till delforumen/avdelningarna nu så att de syns på index-sidan med fler sidor. Men någon på IDG måste ändra i RSS-flödet så att de kommer med där också (vore nog bra med en generell koll där för jag tror att det finns något som redan saknas i RSS).

Har fixat inställningarna för RSS:erna! Kan dock ta en liten stund innan själva feederna ändras, pga cashning och sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder

Ja dessa virustrådar är verkligen tråkiga. De har spridit sig som just ett virus de senaste åren.

 

Instämmer!

 

Letade runt lite i Kontrollpanelen härinne, men hittade ingenstans där man kan filtrera bort forum som man inte är intresserad av. Det kunde man i det gamla Eforum. Något jag missat, kanske?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för nya forumet! =)

Tack för poäng! :)

 

 

Instämmer!

 

Letade runt lite i Kontrollpanelen härinne, men hittade ingenstans där man kan filtrera bort forum som man inte är intresserad av. Det kunde man i det gamla Eforum. Något jag missat, kanske?

Enklaste sättet är väl att bara besöka de avdelningar som man är intresserad av. Det finns ingen filtrering för "100 Senaste inläggen" och andra liknande sidor eftersom det är något som IDG har lagt till och inte något det finns stöd för i forumprogrammet.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...