Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Stort problem med datorn!


Lidaas

Rekommendera Poster

Det går ju inte sådär fruktansvärt fort med felsökningen, servicen sa att det kan ta upp till 1 vecka till innan dom ens startar ''/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det går ju inte sådär fruktansvärt fort med felsökningen, servicen sa att det kan ta upp till 1 vecka till innan dom ens startar ''/

 

Mmh, så kan det vara. Just det kan vara en sådan detalj man kollar upp innan man lämnar in något. men nu när du köpt delar av Inet (?) var väl det självklara valet att lämna det dit?

 

Nåja, nu får du leva med det. Du klarar dig säkert utan din nya snabba dator några dagar till även om jag vet att det kliar i fingrarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mmh, så kan det vara. Just det kan vara en sådan detalj man kollar upp innan man lämnar in något. men nu när du köpt delar av Inet (?) var väl det självklara valet att lämna det dit?

 

Nåja, nu får du leva med det. Du klarar dig säkert utan din nya snabba dator några dagar till även om jag vet att det kliar i fingrarna.

 

 

Jo precis, Inet var ju självklara valet, Haha aa det kliar ganska ordentligt i fingrarna:D

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mmh, ta det lugnt, den kommer tillbaka i sinom tid.

 

Ska bli bra väder i helgen (ja, det beror kanske på var du bor iofs), ut och rör på dig och glöm din dator för en dag eller två.

 

Du kan vänta några dagar till med att slå upp det DÄR spelet på din nya snabba dator...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mmh, ta det lugnt, den kommer tillbaka i sinom tid.

 

Ska bli bra väder i helgen (ja, det beror kanske på var du bor iofs), ut och rör på dig och glöm din dator för en dag eller två.

 

Du kan vänta några dagar till med att slå upp det DÄR spelet på din nya snabba dator...

Haha ja de ser ut att bli fint, får utöka min träning från 4 gånger i veckan och köra lördag och söndag också bara för att ha något att göra:D

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GÖTT, det var bara nätagget som hade dött, dom ska sätta in ett nytt och allt löste sig:D Tack så hemskt mycket för alla tips och bra inlägg:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...