Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Fixat - Segt EForum, igen?


Mats H

Rekommendera Poster

Hej,

nu var det riktigt segt igen, körde en BBkollen, jag har 18 ms till mätserver i Sthlm, men forumet laggar kraftigt!

Någon mer som upplever detta?

Mvh

Mats H

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Varit helt nere för mig i cirka 2 timmar... men nu kan jag in och ser en del inlägg under den tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är inte konstigt att eforum är segt när det tillåts så mycket flashreklam här. Att reklamen lägger sig ovanför den textruta där man skriver är irriterande för då tappar man ju lätt kontakt med den fråga man håller på att besvara. Men igår fanns det dessutom FLASHreklam som skulle laddas in där. Varför kan inte flashreklam förbjudas på eforum? Jag tror inte flashreklamen är mer effektiv ur marknadssynföringssynpunkt. För oss som försöker besvara frågor är den i alla fall synnerligen avtändande.

 

Det är verkligen tur att de flesta har vett nog att inte ha en animerad avatar. Tacka vet jag din avatar Mats där rörelsen framgår utan störningstillägg!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är verkligen tur att de flesta har vett nog att inte ha en animerad avatar. Tacka vet jag din avatar Mats där rörelsen framgår utan störningstillägg!

 

Tackar!

Mvh

Mats H

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...