Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Problem med internet


pinturicchio_

Rekommendera Poster

MyWebSearch är toolbar mm till webbläsaren men den syns i t ex DDS-loggar och den fanns inte i din dator när du började med den här tråden.

 

Låt Avast sätta de fyra filerna i karantän och det som Eset hittade slänger du i Papperskorgen. Så ska det skräpet vara bort! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 56
  • Skapad
  • Senaste svar
pinturicchio_

Hur ska jag ta bort MyWebSearch menar du? Den där mobilspelsmappen slängde jag i papperskorgen.

 

Sista frågan, jag lovar. :blush:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

pinturicchio_

Så det här är ingenting farligt:

 

C:\Users\Akill\Downloads\ZwinkySetup2.3.50.56.SA.HP.ZJfox000(2).exe a variant of Win32/Toolbar.MyWebSearch.L application

C:\Users\Akill\Downloads\ZwinkySetup2.3.50.56.SA.HP.ZJfox000.exe a variant of Win32/Toolbar.MyWebSearch.L application

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, MyWebSearch ska man inte ha i datorn. Men om det installerades samtidigt som du installerade Zwinky så har du fått bort det innan du startade den här tråden. Om Zwinkys installationsfil fortfarande är kvar i datorn så ska du ta bort den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

pinturicchio_

Nu har jag installerat Online Armor-brandväggen och internet har inte strulat någonting än så länge, så jag antar att det inte är något problem längre. :rolleyes:

 

Tack så otroligt mycket för all hjälp och för all den tid du lagt ner Cecilia! Kan verkligen inte tacka tillräckligt!

 

Hoppas att det är bra med förkylningen också!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...