Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Adressboken innehåller inga uppgifter, Outlook 2007


ottarpslisa

Rekommendera Poster

hej,

jag har ett besynnerligt fel i Outlook 2007,

Min adressbok (Outlook-adressbok) är den enda som finns i på min dator men den innehåller inga uppgifter enligt Outlook.

 

Det sanslösa i detta är att i min mobil som snällt synkroniseras mot Outlook har jag massor kontakter och när jag synkroniserar över kontakterna från mobilen till datorn verkar det som att den skriver det någonstans.

 

Eftersom jag är lite lätt ordningsam stör detta mig en hel del och eftersom mobilen börjar bli lite halvskruttig är jag rädd att tappa bort "mitt liv".

- finns det någon som har en aning om var jag ska börja leta.

 

Med Vänlig Hälsning

Lisa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här är en av anledningarna till att jag övergav Outlook (2003). Mina kontakter hade hamnat i Kontakter och inte i Kontakter. Om jag "manuellt" lägger till en kontakt så kamnar den i Kontakter medan de övriga ligger i Kontakter...

 

ja, ni förstår kanske...?

 

(den andra anledningen var att Ooutlook (2003) inte sparade lösenordet, så som beskrivs i en rätt ny tråd här..)

 

Nu är jag tillbaks och kör Outlook (2007) igen och jag märker ju att den är betydligt "klenare" än Thunderbird vad gäller funktionalitet.

 

Inget direkt svar kanske, mer än att det kanske finns två st "Kontakter".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mina kontakter ska ligga i Outlook.pst men den har blivit för stor för att öppna med anteckningar och titta om det går att uttyda någonting.

 

Kontakterna finns kvar på telefonen men inte i Outlook, mycket mystiskt. Nu har dessutom telefonen lämnat in (eller i mitt fall lämnats in) så nu har jag mest huvudet att förlita mig på och det känns ju lite vanskligt framför allt när det gäller telefonnummer.

Lisa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...