Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Framåt o bakåt-knappen har slutat att fungera


Lisanet

Rekommendera Poster

Elisabeth - Appdata - Roaming - Mozilla - Firefox

 

Och i Firefox-mappen finns dessa: Crash Reports - Profiles - Profiles.ini

 

Finns inget med elisab-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och i Firefox-mappen finns dessa: Crash Reports - Profiles - Profiles.ini
Vad finns det för mappar i Profiles?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mappen i Profiles är - qvod6f6k.default

Öpnnar jag den så finns det en hel radda, vad ska jag leta efter där?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns bara en profil, vilket betyder att jag var på fel spår. Jag hade hoppats att din tidigare profil hade blivit skadad och att det därför hade skapats en ny tom åt dig.

 

Men det är kanske läge för att du skapar en ny profil och ser om den fungerar bättre.

http://support.mozilla.com/sv-SE/kb/Grundl%C3%A4ggande%20fels%C3%B6kning#Skapa_en_ny_profil

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jppi, nu fungerar det Cecilia:thumbsup::thumbsup:. Jag skapande en ny profil som du skrev att jag skulle göra.

Tack snälla du för hjälpen. Och rullistan fungerar också. Med andra ord fungerar allt som det ska nu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för poängen! :)

 

Kul att Firefox nu fungerar som den ska. Undrar vad som hände med den gamla profilen. Med programmet MozBackup kan man ta en säkerhetskopia av profilen som man kan lägga tillbaks om den gamla blir skadad. Då har man ju kvar bokmärken och inställningar så man slipper göra dem på nytt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varsågod:thumbsup: Undrar jag med. Kan jag ta bort den, för den ligger ju kvar?

 

Det var rätt lustigt innan jag gjorde en ny profil så jag var jag inne på Hotmail och när jag klickade på just Inkorgen då blev framåt- o bakåt-knapparna aktiva. Så fort jag tog upp ett nytt fönster så försvann det. Lite underligt, hade inte sett det tidigare. Så hade inte detta fungerat så hade jag fått gått via Inkorgen för att få dom aktiva.

 

Vill tacka Gip och Monshi för hjälpen också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varsågod:thumbsup: Undrar jag med. Kan jag ta bort den, för den ligger ju kvar?

 

Det var rätt lustigt innan jag gjorde en ny profil så jag var jag inne på Hotmail och när jag klickade på just Inkorgen då blev framåt- o bakåt-knapparna aktiva. Så fort jag tog upp ett nytt fönster så försvann det. Lite underligt, hade inte sett det tidigare. Så hade inte detta fungerat så hade jag fått gått via Inkorgen för att få dom aktiva.

 

Vill tacka Gip och Monshi för hjälpen också.

 

Den gamla profilen kan du ta bort, men flytta den först bara till en temp-mapp, så du ser att allt fortfarande fungerar, sedan kan du lugnt deleta den.

 

Om du hade bokmärken som du vill ha kvar så kan du leta upp denna bokmärkesfil i din gamla profil, som är en html-fil, och öppna den, finns dina gamla bokmärken kvar så kan du enkelt importera dessa från din nya profil.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...