Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Dammsugarpåsar


Mikael63

Rekommendera Poster

Jag har varit prenumerant hos dammsugarpåsar.nu väldigt länge, förmodligen ända sedan de startade sin verksamhet för 12 år sedan. (Minst 10 år vet jag med bestämdhet att jag varit kund)

Har alltid haft samma Hi-tech-dammsugare, inköpt på OK macken för 13-14 år sedan för en dryg 500-hundring...

 

Påsarna har levererats varje halvår om jag inte minns galet, (kan vara typ var 5:e månad också) och för det mesta har jag haft ett överskott av påsar.

 

Sedan inkclub.com tog över verksamheten (eller om de tog över vet jag inte men det finns ett samarbete) för en tid sedan har det blivit sämre. Påsarna levererades inte "i tid" vilket medförde att jag fick kontakta dem och be dem skicka en extra omgång. De svarade att så skulle ske men några extrapåsar dök inte upp.

 

Vid den senaste leveransen levererades fel påsar.

När jag påtalade detta menade dammsugarpåsar.nu att det var jag som gjort en felaktig beställning och att jag skulle returnera de felaktiga och stå för portot.

Jag som alltså prenumererat på samma påsar i mer än 10 år..

(jag har kvar följesedlarna för åtminstone 3-4 år bak i tiden)

 

Påtalade detta för dem och menade att de skulle kolla registren och återkomma med rätt påsar till mig.

Detta var alltså för fyra veckor sedan och ännu inget svar eller några påsar. Har påtalat detta nu igen.

 

Eftersom jag bor ca 15-20 minuter från ett stort köpcentrum så torde jag inte ha problem med att hitta mina dammsugarpåsar.

 

Så en liten varning för dammsugarpåsar.nu :thumbsdown: som är så småsinta att de inte ordnar rätt produkt - för 69 kr - när de själva gjort fel.

 

Kanske gäller detta även inkclub.com.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...