Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Ingen ljudenhet


ozcar_11

Rekommendera Poster

Du har ett väldigt konstigt ljudfel. Tyvärr så har jag slut på ideer. Kanske du kan få någon hjälp av datorfirman som installerade XP åt dej. Datorfirman har ju inte fixat datorn åt dej eftersom ljudet saknas. Du kan ju alltid ringa och fråga om dom har någon lösning på ljudproblemet.

 

Thomas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, jag har också reagerat på detta med att du faktiskt har fått tillbaka en dator som inte har varit korrekt åtgärdad, datorfirman kan ju aldrig ha kollat dator efter att ha installerat om den åt dig, då skulle dom ha märkt att ljudet inte fungerade, tycker du ska reklamera det dom gjort, risken finns kanske att dom tycker att det är du som har "mekat" bort ljudet, men det är ju troligen dom som inte har gjort rätt från början.

 

Jag har inte heller flera idéer tyvärr, eftersom ingenting tycks fungera, tycker nog det skulle vara bäst, att göra om allt igen från början, alltså formatera/partitionera om den igen, något verkar ha gått snett när dom gjorde det i databutiken, om det nu har varit fel hela tiden från du fick tillbaka den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...