Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
VIM

Adressera bilden rätt

Rekommendera Poster

VIM

1)Hur kan jag styra mina digitala bilder från kameran att hamna i önskad mapp. Jag vill ha dem i "mina bilder".

2)Hur döper jag om en bild till t.ex. Blockets önskade format "jpg, gif eller btm?"

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Laso

Det ska du kunna styra/välja manuellt via bildprogrammet som tillhör/öppnas när kameran kopplas in.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
funderaren

1)Hur kan jag styra mina digitala bilder från kameran att hamna i önskad mapp. Jag vill ha dem i "mina bilder".

2)Hur döper jag om en bild till t.ex. Blockets önskade format "jpg, gif eller btm?"

Svar på fråga ett: du importerar bara bilderna från kameran och sen så drar / kopierar du bara bilden til tex "Mina Bilder"

Svar på fråga två: du öppnar bara bilden och sen så klickar du bara på Dave as eller spara som och sen så skriver du bara in bildens namn och ändelsen som du vill ha(tex .jpeg)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
VIM

Svar på fråga ett: du importerar bara bilderna från kameran och sen så drar / kopierar du bara bilden til tex "Mina Bilder"

Svar på fråga två: du öppnar bara bilden och sen så klickar du bara på Dave as eller spara som och sen så skriver du bara in bildens namn och ändelsen som du vill ha(tex .jpeg)

Jag tackar både "gästen" och "funderaren" för råd och dåd.

Redigerad av Jonas__B

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...