Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Problem med att formatera


Klikken

Rekommendera Poster

Tjena , kom hem från ett släkskalas igår, när jag ska starta datorn så innan starting windows bilden kommer upp kommer det fram en bild. svårt att breskriva men, halv genomskinlig text som blinkar, vit som blinkar massa konstiga färger överallt, jag kopplar ur hddn och kollar, då står det instert boot device blablabla. så det är alltså hddn som det är fel på. Nu till sak,när jag stoppar i formatering skivan och klickar vidare efter Press any key to boot from cd/dvd. blir allt svart, men det står massa H till vänster av skärmen som jag visar här, fast hela skärmen till vänster är täckt. har provat flera skivor. Tack på förhand

H

H

H

H

H

H

H

H

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara en snabb sommarkoll - inte som så att åskan var på besök under tiden du var på kalas?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, min bror och hans vänner använde datorn hela tiden medans jag var borta, bara min dator som har trubbel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om nu det är hårddisken som kraschat, så lär det nog inte hjälpa att stoppa i någon skiva.

 

Har du möjlighet att kunna komma åt BIOS, direkt när datorn startar upp, eller kan du inte ens detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...